וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולדימיר דבאלישווילי חתם בהפועל אשקלון: "שמח לשוב לישראל"

25.1.2018 / 18:27

החלוץ בן ה-31 ששיחק בעבר שלוש שנים במכבי חיפה וזכה איתה באליפות, השתתף באימון של הדרומיים והצליח להרשים את יובל נעים: "כולי תקווה שאצליח לעזור לקבוצה לעמוד במטרותיה"

שחקן הפועל אשקלון ולדימיר דבאלישווילי, סכונת ויקי ואקנין. הפועל אשקלון, אתר רשמי
יחזק את אשקלון. דבאלישווילי/אתר רשמי, הפועל אשקלון

חיזוק מפתיע ומסקרן להפועל אשקלון: חלוץ מכבי חיפה בעבר, ולדימיר דבאלישווילי, חתם בקבוצתו של יובל נעים, לאחר שהגיע להתרשמות והצליח להרשים את מאמן הדרומיים באימון הקבוצה. החלוץ בן ה-31 שיחק בעונה האחרונה בליגה בקזחסטן ומאז נותר ללא קבוצה. הוא לא היה במסגרת בחודשים האחרונים ולכן יובל נעים רוצה לבחון את כושרו לפני שיחתימו. דבאלישווילי שיחק שלוש עונות במדים הירוקים וזכה עמם באליפות אחת והבקיע 35 שערי ליגה במדיהם.

במעמד החתימה אמר דבאלישווילי: "אני שמח לשוב לישראל, המדינה בה היו לי חוויות רבות. התרשמתי מאוד ממועדון הכדורגל של הפועל אשקלון וכולי תקווה שאצליח לעזור לקבוצה לעמוד במטרותיה".

שחקן ההתקפה הגאורגי העביר את העונה האחרונה בקבוצת אטיראו מהליגה הקזחית. הוא שותף ב-31 משחקים וכבש שלושה שערים. בראיון בקזחסטן בחודש שעבר סיפר דבאלישווילי: "החוזה שלי הסתיים וכרגע אין לי הצעות. אם היה מתאפשר לי הייתי שמח להישאר בקזחסטן. אבל נראה מה יהיה. קשה לי להגיד עד כמה טוב הייתי העונה. דרשו ממני לשחק בעיקר בקישור וזה מה שעשיתי. כקבוצה התחלנו רע את העונה אבל הגענו בסוף לגמר הגביע. מה אזכור מקזחסטן? בשר סוס זה באמת מעדן שכיף לאכול".

הפועל אשקלון. הפועל אשקלון, אתר רשמי
אבי מלכה בהרצאה/אתר רשמי, הפועל אשקלון

דבאלישווילי מגיע לאשקלון בעקבות שיחרורו של יוסיפ איבנצ'יץ להפועל חיפה ושל גודנס אג'אי ולאחר צירופו של דובב גבאי לחוד ההתקפה. אתמול חתם בקבוצה הקשר אדריאן רוצ'ט שהצטרף מהפועל פתח תקוה.

במסגרת פרויקט "עיר ללא אלימות" בשיתוף משטרת אשקלון המשיכה היום הפועל אשקלון במסע ההרצאות בפני תלמידי בתי הספר בעיר למניעת אלימות בספורט. היום הגיעו קפטן הקבוצה אבי מלכה ומאמן הכושר גילי מסיקה להרצות בפני תלמידי שכבה ז', בבית הספר מקיף ב'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully