וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה: פרד רוטן סיכם לשנה וחצי כמאמן הקבוצה

24.1.2018 / 12:06

המאמן בן ה-55, שיצפה מהיציע במשחק מול מכבי תל אביב וייכנס לתפקיד בימים הקרובים, ירוויח 350 אלף יורו לעונה: "התרשמתי מהחזון של המועדון". שחר: "מגיע למו אלאך קרדיט על שהצליח להביא מאמן עם רזומה כזה". הכירו את המאמן, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

המאמן ההולנדי פרד רוטן חתם רשמית במכבי חיפה. היום (רביעי) הודיעו הירוקים כי רוטן בן ה-55, שהיה אחד משלושה מועמדים, אך היה המועמד העיקרי של מו אלאך לתפקיד, חתם על חוזה לשנה וחצי בשורות המועדון ויצפה מהיציע במשחק הערב מול מכבי תל אביב במסגרת גביע המדינה. על מועמדותו של רוטן, שיוצג על ידי גלעד קצב ועידן כסיף, פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, והוא צפוי להרוויח 350 אלף יורו לעונה.

"התרשמתי מאוד מהחזון של המועדון הזה, האנשים שמנהלים אותו, המתקנים ובעיקר מהרצון להחזיר אותו למקום בו הוא אמור וצריך להיות", אמר רוטן לאתר הרשמי של הקבוצה. "אני מצפה כבר להגיע ולהתחיל לעבוד, אעשה הכל לא לאכזב את ההנהלה ואת האוהדים".

נשיא המועדון, יעקב שחר, התייחס לסיכומו של ההולנדי ואמר: "נפגשתי עם פרד רוטן בשבוע שעבר והוא הותיר עלי רושם חיובי וטוב. הקרדיט מגיע למו אלאך שהצליח לרתום לתפקיד, מאמן עם רזומה שכזה. אנחנו מקווים ומייחלים לשינוי בהנהגתו".

עוד בנושא

21:00, 5+ לייב: מכבי חיפה מול מכבי תל אביב, דמארי לא בסגל
שחקנים בקבוצה: "עד שעושים מהפך, מחזירים שחקנים שלא הוכיחו"
שי בן דוד הושאל להפועל אשקלון: "אחזור למכבי חיפה מנוסה יותר"

פרד רוטן מאמן פ.ס.וו איינדהובן. קובי אליהו
רוטן כמאמן איינדהובן/קובי אליהו

גם המנהל הטכני, מו אלאך, הגיב: "לקחנו את הזמן בבחירת המאמן החדש בשל כמה סיבות. החתמתו של פרד רוטן עזרה לנו לקבל מאמן איכותי, מנוסה ובעל מוטיבציה. אנחנו בטוחים שרוטן יצליח לשדרג ולפתח את היכולות שלנו. כמובן שהניסיון שלו ייתן לנו ערך מוסף במחלקה הטכנית של המועדון".

רוטן בן ה-55 אימן בעבר בויטסה תחת אלאך. קבוצתו האחרונה הייתה אל שבאב מדובאי, אך כרגע הוא משמש כפרשן. בעבר הוא אימן בויטסה, שאלקה, PSV איינדהובן, טוונטה ופיינורד ונחשב לשם די גדול בהולנד.

בשנים האחרונות אימנו במכבי חיפה שני מאמנים זרים. הראשון הוא אלכסנדר סטנוייביץ', שמונה באפריל 2014, והגיע מבייג'ינג גוואן. הוא התפטר בחודש דצמבר, כעבור 15 מחזורים בהם צבר 19 נקודות. המאמן הבא היה רנה מולנסטיין, שמונה בתחילת העונה שעברה, באוגוסט 2016. בחודש פברואר הוא סיים את תפקידו כמאמן וביולי השנה עבר לאמן בליגה ההודית, אך פוטר בינואר האחרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן פ.ס.וו איינדהובן פרד רוטן. ברני ארדוב
כבר ביקר בישראל לא אחת. רוטן בבלומפילד ב-2011/ברני ארדוב

חמישה דברים שלא ידעתם על פרד רוטן

* כמאמן פ.ס.וו איינדהובן, רוטן אימן ארבעה משחקים נגד קבוצות ישראליות והמאזן שלו עומד של שלושה ניצחונות ותיקו. את בני יהודה וגיא לוזון הוא ניצח פעמיים 0:1 ונגד הפועל תל אביב ודרור קשטן השיג ניצחון 0:1 שלישי ו-3:3 קצבי ומהנה בהולנד.

* רוטן מעולם לא חשש להאמין בצעירים ובין השחקנים שערכו תחתיו הופעות בכורה בגילאי עשרה ניתן למצוא את זקאריה לביאד, יטרו וילמס, מרקו ארנאוטוביץ', ממפיס דפאי וראלף פהרמן.

* רוטן עמד על הקווים של פ.ס.וו איינדהובן ב-0:10 הבלתי נשכח שלה על פיינורד באוקטובר 2010. זה ההפסד הכי גדול בתולדות האימפריה מרוטרדם.

* רוטן, בלם עבר, העביר את כל הקריירה שלו בטוונטה אנסחדה. הוא לבש את מדיה 317 פעמים בשנים 1979-1992.

* רוטן שימש כעוזרו של חוס הידינק בלא פחות מ-182 משחקים בשנים 2002-2006.

האזינו לפרק החדש של 'הפודיום': קואץ' שכטר, ג'ורדי מקום 1, עסקת ממן-ורמוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully