וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילוקי דעות בהפועל חיפה. כץ: "כרגע ממן לא משוחרר"

23.1.2018 / 7:37

לאחר שקלינגר בחר להדיח את ממן מההרכב לטובת איבנצ'יץ', במועדון מתלבטים לגבי מועד שחרורו. בעקבות הפיצוץ עם ורמוט, הבעלים השהה את נושא ההעברות. במועדון יבדקו האם הפניה לשחקן נעשתה כבר בדצמבר

מערכת וואלה!

"ניר קלינגר לא מוכן שהמצב הנוכחי יימשך. נכון שהוא לא תרגל אותו בהרכב. מבחינתו, עדיף שממן לא ישחק הערב". כך אמרו מקורבים לעסקת העברתו של הקשר להפועל באר שבע. בצל הפערים עם גילי ורמוט, בהפועל חיפה ציינו כי הם עדיין לא יודעים כיצד להתנהל עם ממן, בגלל הסיכום לעונה הבאה. כרגע יש חילוקי דעות בנושא, כשחלק טוענים כי עליהם להשאיר את ממן עד תום העונה, ואחרים גורסים כי במתיחות הקיימת עם הקהל כדאי לשחרר אותו. "העובדה שניר לא תרגל אותו אתמול בהרכב היא המסר החזק ביותר עבורו. ממן הוא שחקן הרכב, ולא פצוע. הוא השלים אימון שלם. ניר מעדיף אותו ביציע מאשר במגרש", אמרו. בעקבות הידיעה אמש לפיה גילי ורמוט לא סיכם בקבוצה, אמר יואב כץ למקורביו: "כרגע חנן לא משוחרר להפועל באר שבע ויישאר עד תום העונה".

ממן עצמו סיפר לאנשי הקבוצה כי המגעים עימו התנהלו החל מה-1 בינואר, ועל פי חוק. יחד עם זאת, במועדון חושדים כי המגעים החלו קודם לכן ומתכוונים לבדוק האם השמועות הללו מבוססות. אלונה ברקת כבר שוחחה עם קלינגר בעניין הזה. נראה כי המאמן, שנמצא איתה ביחסים טובים, לא מרוצה מההתנהלות בעניין. "אם נגלה שהייתה פניה בדצמבר, נדע בדיוק איך לפעול", אמרו במועדון.

שחקן הפועל חיפה חנן ממן. ברני ארדוב
"אם נגלה שהייתה פניה בדצמבר, נדע בדיוק איך לפעול". חנן ממן/ברני ארדוב

על פי התרגול של קלינגר, בחוליה האחורית יתופקד שחקן הרכש המקדוני ריסטו מיטרבסקי לצד ניסו קפילוטו. גם יוסיפ איבנצ'יץ' (במקום חנן ממן) וגל אראל (במקום רסמוס סויסטדט המורחק) תורגלו בהרכב. בתחילת האימון תורגל רן קדוש בשער של הקבוצה וייתכן שיפתח.

הרכב משוער: רן קדוש (ארנסט שטקוס); דור מלול, ניסו קפילוטו, ריסטו מיטרבסקי, שמואל שיימן; רוסלן ברסקי, גל אראל, מקסים פלקושצ'נקו, ראדו גנסארי, יוסיפ איבנצ'יץ'; אלון תורג'מן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully