וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפטריוטס מאמינים שגרונקובסקי יהיה כשיר, פילדלפיה שוב אנדרדוג

22.1.2018 / 17:35

סופרבול 52: בניו אינגלנד "אופטימיים" לגבי הטייט אנד, שסבל מזעזוע מוח ולא חזר לשחק מול ג'קסונוויל. שרמר יאמן את הג'איינטס וגם: צפו באוהדי פילדלפיה עושים מה שמצפים מאוהדי פילדלפיה

רוב גרונקובסקי. AP
יוכל לשחק? גרונקובסקי יורד מהמגרש/AP

לאחר שאתמול הצליחו להסתדר בלעדיו ולנצח את ג'קסונוויל, בניו אינגלנד עדיין מוטרדים מזעזוע המוח שעבר רוב גרונקובסקי לאחר תיקול של בארי צ'רץ' מהג'אגוארס. גרונק יצא מהמשחק בלהי המחצית הראשונה ולא חזר לשחק. הפטריוטס מקווים שהמנוחה בת השבועיים תעזור ובקבוצה הגדירו גורמים כ"אופטימיות זהירה" את מצב העניינים.

פילדלפיה הלכה עם קמפיין האנדרדוג עד הסופרבול, וכדי לזכות בו היא תצטרך לנצח הימור קשוח במיוחד. בלאס וגאס הציבו את הליין על 5-6.5 נקודות לטובת ניו אינגלנד, הפער הגבוה ביותר מאז סופרבול 2009.

ובינתיים, בפילדלפיה: ניתן לתמונות לדבר

בניו יורק ג'איינטס לא חיכו יותר מדי. מיד לאחר התבוסה של מינסוטה בפילדלפיה, סגרו הג'איינטס עם פאט שרמר, מתאם ההתקפה של הווייקינגס, לתפקיד מאמן ראשי. ההכרזה הרשמית צפויה להתבצע ביום שלישי.

נשארים במינסוטה: במדינה הצפונית התאכזבו מכך שהווייקינגס לא יופיעו בסופרבול הביתי, ומחירי הכרטיסים ירדו. זאת אומרת, הכול יחסי. לפני בעיטת הפתיחה במשחק עם האיגלס עלה כרטיס 4,500 דולר, כשהווייקינגס עלול ל-0:7 הוא האמיר ל-4,776 דולר, וכשניצחון האיגלס הובטח חזר המחיר ל-4,525 דולר. והרי לכם פיסת אינפורמציה שממש לא הייתם צריכים, אבל היא גם די מגניבה. סוג של.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully