וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש בראש: עטאא ג'אבר חגג בפתיחה, קלאודמיר ניצח על המהפך הגדול

22.1.2018 / 23:20

לראשונה בקריירה, קשר בני סכנין כבש יותר משער אחד באותה עונה, אך גם רשם הפסד ראשון במשחק בו הוא מוצא את הרשת. הברזילאי של בית"ר סיפק משחק שקט וקינח בבישול. המאצ' אפ המסקרן

קלאודמיר מניף דגל של לה פמיליה עם אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
חגיגה בג'ונגל. קלאודמיר/ברני ארדוב

קלאודמיר

שערים: 0
בישולים: 1
בעיטות למסגרת: 1
מסירות מפתח מוצלחות: 3
תיקולים מוצלחים: 1
חטיפות: 3
איבודים: 1
עבירות: 0
סחיטת עבירות: 2

פיגור 2:0 בבית, קריאות גזעניות מהקהל למרות הזהרות הכרוז, שכטר מתפקד כמאמן תוך התעלמות מוחלטת מבב"ז, אדגר לא מפסיק לאבד ומוחלף אחרי חצי שעה, ז'אורז'יניו נפצע ומוחלף במחצית. כל אלה לא רק שלא הפריעו לבית"ר לנצח הערב ולהיצמד למכבי תל אביב ולבאר שבע, אלא רק הניעו את המערכת הפסיכית הזאת לניצחון מוחץ. מסתבר שקו דק מאוד מפריד בין ג'ונגל סוער לבין קבוצת כדורגל מצליחה, והג'ונגל של אלי (ואלי) בירושלים הופך לנגד עינינו למועמד אמיתי לאליפות באמת לא שפויה. הברזילאי הנפלא של בית"ר נאלץ לצפות בפתיחה כיצד דווקא סכנין משתמשת בנשק האולטימטיבי שלו - ועולה ליתרון ממצב נייח, אבל שערי החובה וגם הבלגן שמסביב פשוט לא הזיזו לקלאודמיר. המנהיג השקט בקישור, שלשם שינוי נאלץ לחכות לשער האחרון כדי להוסיף למאזן הבישולים שלו, נהנה גם לתת את הבמה לאופיר קריאף, שפשוט השתלב כאילו מעולם לא עזב את הקרקס. אגב, כמו קריאף, גם סלליך חזר העונה למכבי חיפה כסוג של ברירת מחדל, בכושר משחק לקוי, וכבש כבר במשחק הראשון שלו. בליגה שלנו, ובטח בבית"ר, האמוציות גוברות על ההיגיון, וכנראה ש"חזרה הביתה" היא הפיתרון הכי נכון עבור שחקנים שאיבדו את הדרך. שמעת, גילי ורמוט?

עטאא ג'אבר, בני סכנין, מאוכזב. ברני ארדוב
על הפנים. עטאא ג'אבר/ברני ארדוב

עטאא ג'אבר

שערים: 1
בישולים: 0
בעיטות למסגרת: 1
מסירות מפתח מוצלחות: 0
תיקולים מוצלחים: 3
חטיפות: 1
איבודים: 4
עבירות: 2
סחיטת עבירות: 0

לראשונה בקריירה שלו, עטאא ג'אבר לא ניצח משחק בו כבש. הקשר בן ה-23 מצא את הרשת בסך הכול שלוש פעמים לפני הערב: ב-2:3 של סכנין (כמושאל) על מכבי נתניה באפריל 2014, ב-2:3 של מכבי חיפה בדרבי במרץ 2016 וב-1:2 על אשדוד, לפני שני מחזורים. אז החדשות הטובות הן שג'אבר עקף לראשונה את מחסום השער הבודד בעונה, אבל אותו זה בוודאי לא מנחם. ג'אבר ערך את הופעת הבכורה שלו בליגה כבר באפריל 2012, אבל בשתי העונות העוקבות (גם בשל פציעה קשה) לא ממש קיבל הזדמנויות בחיפה. את הופעת הבכורה המחודשת שלו, היום בו קריירת הבוגרים שלו התחילה באמת, הוא ערך בפתיחת עונת 2013/14, בדיוק ביום בו קלאודמיר שיחק לראשונה בבית"ר - ואפשר לומר די בבטחה שהברזילאי עשה קצת יותר בשלוש השנים וחצי שחלפו מאז. כמובן זה לא רק באשמת ג'אבר, שכמו כל כך הרבה שחקנים בשנים האחרונות הלך לאיבוד בכרמל.

שנה אחר שנה, מכבי חיפה משלבת שחקנים צעירים כאשר העונה שלה כבר גמורה והשחקנים שהגיעו כרכש נוצץ אכזבו. השחקנים הללו משחקים באופן קבוע לאורך תקופה וכמעט תמיד נשכחים לחלוטין בעונה שלאחר מכן, אחרי ה"בנייה מחדש". כמו לג'אבר, העונה זה קרה לשי בן דוד (שהושאל היום לאשקלון), יניב בריק ועמית זנטי, ובאמת שיש לכך כמות מוגזמת של דוגמאות. רק לפני כשנתיים, כשג'אבר קיבל את סרט הקפטן של הנבחרת הצעירה, המועדון הגיב בשמחה: "מדובר באחד מעמודי התווך של הקבוצה לשנים הקרובות". שנה חלפה, וג'אבר נמכר לסכנין. הערב, הוא הצטרף לאקסים נוספים של הירוקים (עזרא, חצי מוגרבי וקריאף) שמצאו את הרשת. זו המגמה בליגה. הגיע הזמן לשכוח מהעבר ולהתחיל להתקדם, כי מג'אבר ציפו להרבה יותר בגיל 23.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ראש בראש

בפעם השנייה העונה (ובכלל, זו המגמה מאז שרק הקהלים הביתיים מורשים להיכנס), בית"ר וסכנין סיפקו הצגה אדירה לצופים במשחק דמוי רכבת הרים. ג'אבר חגג בפתיחה, קלאודמיר והחברים שלו הפכו את הקערה ויצרו קרב צמרת משולש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully