וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד האלוהים: בריידי וניו אינגלנד יפגשו בסופרבול את פילדלפיה

22.1.2018 / 4:40

עם יד פצועה, הקוורטרבק של ניו אינגלנד ביצע מהפך ברבע הרביעי, מצא פעמיים את דני אמנדולה והפטריוטס גברו על ג'קסונוויל 20:24. בסופרבול הם יפגשו את פילדלפיה, שרמסה את מינסוטה 7:38

דני אמנדולה. AP
המהלך של המשחק. דני אמנדולה קוטף את הכדור לפני קו החוץ ומעלה את ניו אינגלנד ליתרון/AP

זה היה עוד אחד מאותם משחקים שבהם אתה בטוח שניו אינגלנד בקבר - אבל היא לא. עם יד פצועה הוביל טום בריידי את האלופה מפיגור 10 נקודות הפרש לניצחון 20:24 על ג'קסונוויל, והפאטס עלו לסופרבול שני ברציפות ושמיני בעידן בליצ'יק בריידי.

הפטריוטס ינסו לשחזר את סופרבול .39, אז ניצחו את פילדלפיה איגלס. הם יפגשו במינסוטה את העיטמים, שהביסו בלי רחמים בביתם את הווייקינגס 7:38.

טום בריידי. AP
הכי טוב בביזנס. בריידי/AP

ניו אינגלנד - ג'קסונוויל 20:24

לפני 17 שנה ערך טום בריידי את הופעת הפלייאוף הראשונה שלו באצטדיון הישן בפוקסבורו. הפטריוטס פיגרו ב-10 נקודות הפרש מול אוקלנד ברבע הרביעי, אבל בריידי הוביל אותם לניצחון מיתולוגי בשלג ומאוחר יותר לזכייה בסופרבול. קרוב לשני עשורים חלפו, ובריידי שחזר את הקסם ההוא, אותו הקסם שמעולם לא פג, כשהוביל את הפאטס מפיגור 20:10 ברבע הרביעי לניצחון 20:24. ניו אינגלנד הפכה לקבוצת ה-NFL הראשונה בהיסטוריה עם 10 הופעות בסופרבול.

עם ספקולציות לגבי הפציעה ביד, בריידי והפטריוטס לא נראו חדים. ג'קסונוויל הבטיחה וגם קיימה משחק קשוח, שלטה בכדור והקוורטרבק הצעיר בלייק בורתלס השלים 13 מ-15 ניסיונות המסירה הראשונים שלו. אחרי 0:3 לפאטס, הג'אגוארס רשמו שני טאצ'דאונים, אחד באוויר של מרסדס לואיס והשני על הקרקע של לאונרד פורנט. הג'אגוארס נראו מצוין במחצית הראשונה, הצליחו להתיש את בריידי והפאטס ושלטו בשעון. למרות זאת, ולמרות זעזוע מוח של רוב גרונקובסקי שנטש במחצית הראשונה ולא שב בעקבות תיקול חריף, הפאטס ירדו להפסקה בפיגור 14:10 לאחר טאצ'דאון מצמק של ג'יימס וייט.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
לאונרד פורנט. AP
שלט בפטריוטס במחצית הראשונה. פורנט/AP

עם שני שערי שדה עלו הג'אגוארס ליתרון 10:20, עליו שמרו בסוף הרבע השלישי. כשבתחילת הרביעי כפה מיילס ג'ק השמטה על דיון לואיס והשתלט על הכדור, נראה היה שג'קסונוויל בדרך הנכונה, אבל הניסיון החל לשחק תפקיד. הפאטס קיבלו שוב את הכדור, בריידי השתלט במהרה על המשחק ועם דרייב רצחני מסר לדני אמנדולה באנדזון - 17:20 לג'קסונוויל.

וזה היה רק המתאבן. בורתלס והג'אגוארס כבר לא חשו בנוח, הגנת ניו אינגלנד עשתה את ההתאמות ובריידי קיבל שוב את הכדור, כדי להנדס עוד דרייב מעולה. המסירה האחרונה שוב נחתה בידי אמנדולה, שהצליח להשאיר שתי רגליים בתחומי המגרש ולהעלות את הפטריוטס ליתרון 20:24. ההגנה המשיכה לעשות את העבודה ומהלך ריצה של דיון לואיס חתם ניצחון.

בריידי, שכאמור פתח חלש, סיים עם 290 יארד ב-26 מ-38, ברנדין קוקס סיים עם 100 יארד באוויר ואמנדולה עם 84 יארד. בג'קסונוויל סגר בורתלס 293 יארד וטאצ'דאון, פורנט סגר 76 יארד על הקרקע ב-24 נשיאות ואלן הרנס קטף שישה כדורים ל-80 יארד.

גארי ליניקר, הגרסה האמריקאית

פילדלפיה - מינסוטה 7:38

זה קרה בלי יותר מדי רחמים. הווייקינגס עלו ראשונים על הלוח, אבל מול 70 אלף צופים צמאי ניצחון ויריבה הסוחבת על גבה את יחס האנדרדוג, היה להם לילה ארוך. פילדלפיה מנעה ממינסוטה להיות הקבוצה הראשונה בהיסטוריה שמעפילה לסופרבול ביתי, ועשתה זאת בזכות משחק מושלם משני עברי הכדור.

האיגלס רשמו טאצ'דאון ראשון שכולו תפארת הגנתית, כשפטריק רובינסון חטף את קייס קינאם, ועם כמה חסימות מפתח גמא 50 יארד עד לאנדזון והשווה ל-7:7. זה היה לא רק מהלך נהדר, הוא גם שחרר את יושבי "לינקולן פייננשל" וניק פולס וההתקפה קיבלו השראה והפגינו דומיננטיות מוחלטת.

ניק פולס שחקן פילדלפיה איגלס. AP
קיבל השראה. ניק פולס/AP

תחילה פולס הוביל את האיגלס בדרייב שאותו לגארט בלאנט עם ריצה שקבעה 7:14. לאחר מכן הוא דאג להשלים את העבודה במו ידיו, עם מסירה לאלשון ג'פרי ל-53 יארד, אחת לטורי סמית' ולקינוח עוד טאצ'דאון לג'פרי. כשהתוצאה 7:38, הרבע הרביעי שוחק לפרוטוקול בלבד. מינסוטה מסיימת עונה קסומה, אבל שוב ללא סופרבול. האיגלס יתפסו את מקומם בערים התאומות וינסו להתגבר על בריידי וחבריו ולזכות לראשונה בגביע לומבארדי.

פולס היה נהדר וסיים עם 26 מ-33 ל-352 יארד ושלושה טאצ'דאונים, זאק ארץ סגר 93 יארד עם 8 תפיסות וג'פרי הוסיף 85 יארד. במינסוטה, קינאם נחטף פעמיים והשלים 28 מ-48 ל-271 יארד.

טורי סמית שחקן פילדלפיה איגלס עם אלשון ג'פרי. AP
אחראים לתפיסות באנדזון. אלשון ג'פרי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully