וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "אנחנו צריכים לדעת לנצח גם במשחקים כאלו"

אכזבה בקרב הזהובים אחרי ה-1:1 נגד הפועל רעננה. כרגע נראה שהקבוצה תמשיך עם אותו סגל שהצעיד אותה לכיוון הפלייאוף העליון. אלמוג בוזגלו: "מכבי תל אביב? נבוא במטרה לנצח"

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. שלומי גבאי
תוצאה מאכזבת. בני יהודה/שלומי גבאי

בבני יהודה לא היו מרוצים מהיכולת של הקבוצה ב-1:1 נגד הפועל רעננה אתמול (שבת). הזהובים אמנם התבססו במקום החמישי, אבל קיוו להשיג יותר ובקבוצה אמרו: "אנחנו צריכים לדעת לקחת גם משחקים כאלה. חבל, כי עם עוד שלוש נקודות היינו מגיעים למשחק נגד מכבי תל אביב משוחררים. יש הרבה שחקנים שיש להם מה להוכיח במשחק הזה".

העבודה שבני יהודה נמצאת בדרך הבטוחה לפלייאוף העליון גורמת שלכך שהצוות המקצועי לא ממהר לצרף שחקני חיזוק. נראה שרק אם יהיה שחקן שאי אפשר לוותר עליו, הסגל יעבור שינוי.

אלמוג בוזגלו שכבש את שער היתרון שלא הספיק, אמר: "משחק פחות טוב שלנו. במחצית השנייה היינו טובים יותר, אבל אני חושב שהתוצאה משקפת. שיחקנו נגד קבוצת תחתית שנלחמת על החיים שלה, משחק לא קל. התוצאה יחסית בסדר".

לקראת הדרבי הקטן נגד מכבי תל אביב במחזור הבא אמר הקשר: "הוכחנו כבר שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בכל מגרש ונבוא במטרה לנצח. אני מאוד מקווה שהקהל יהיה איתנו ונבוא להוציא תוצאה טובה".

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully