וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: בויסן וקלטינס מחוץ לסגל, אדגר בספק גדול

21.1.2018 / 15:34

מצוקת קשרים לקראת סכנין (שני, 21:00, ספורט 5). במועדון לא אהבו את רמת האימונים בימים האחרונים: "סכנין תבוא להילחם, אצלנו רדומים". דילמוני לא ישוחרר, גולדברג וצמח מתנדנדים

מערכת וואלה!

בית"ר ירושלים תארח מחר (שני, 21:00, ספורט 5) את בני סכנין בטדי, ולצד הרצון העז לצבור שלוש נקודות, קיים גם חשש. במועדון לא היו מרוצים מרמת האימונים בשבוע האחרון וגורמים אמרו: "סכנין באה לכל משחק נגד בית"ר כדי להילחם על החיים וגם יש אצלה אפקט של מאמן חדש. אנחנו היינו די רדומים בשבוע הזה וכדאי שכולם יפנימו את זה, אחרת נצטער על זה מחר".

חן עזרא, איתי שכטר ואנתוני וארן יפתחו בחלק הקדמי, אבל למאמן בני בן זקן יש בעיות במרכז הקישור. דוד קלטינס חש היום כאבים בשריר הירך האחורי ולא ישחק, אריק סאבו ייעדר בשל הרחקה, ופול אדגר שסובל מסדק באצבע, נעדר ממרבית האימונים בשבוע האחרון ועלול להיות מחוץ לסגל. גם דויד בויסן לא ישחק בגלל שהוא סובל מסדק בצלע.

בן זקן אמר היום במסע"ת: "לא יודע איך סכנין ישחקו תחת המאמן החדש (טל בנין), אנחנו צריכים להתכונן לכל התרחישים, בין אם ילחצו או יילכו לאחור. אנחנו משחקים בבית, צריכים להיות מרוכזים ולעשות את העבודה. סכנין השנה החליפו מאמן שלישי, ואנחנו מתייחסים אליה כקבוצה, ולא למאמן שלה".

על האווירה בבית"ר: "אני מאוד שמח שאנחנו עובדים ביחד ושיש תוצאות. בפן האישי אני מתרכז בלעשות את העבודה שלי, לתת את המיטב. בינתיים זה עובד, נקווה להמשיך ככה". על העובדה שהקבוצה תשחק שלושה משחקים בשבוע: "גם בחודש האחרון היה לנו עומס, חילקנו אותו בין שחקנים, ונראה איך גם הפעם נחלק את הכוחות. עד עכשיו הסגל עושה עבודה טובה, העומק מוכיח את עצמו, החבר'ה שמקבלים את ההזדמנות מוכיחים את עצמם, ונקווה שזה יימשך".

טל כחילה אמר לקראת המשחק ומאבקי הצמרת: "לא מסתכלים על המשך העונה, רק על המשחק מול סכנין. זו ליגה קשה, כולם מאבדים נקודות, אנחנו רוצים להמשיך קדימה. אליפות? זה עוד רחוק. אבל אני חושב שכל שחקן חושב על התואר הזה. אנחנו בצמרת, רוצים לקחת נקודות, ובסוף העונה נדבר על זה. יותר קשה מול הקטנות? סכנין היא לא קבוצה קטנה. אבל אנחנו בית"ר ורוצים לנצח בשביל הקהל והמועדון, ולצבור נקודות".

ז'אורז'יניו שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
יפתח נגד האקסית. ז'אורז'יניו/אדריאן הרבשטיין

בבית"ר לא מאשרים שחרורים עד שתתקבל החלטה סופית בנוגע לבלם. לחן דילמוני, שון גולדברג, ציון צמח ואור וקנין יש הצעות מקבוצות אחרות, אך בשלב זה בבית"ר אין החלטות בנושא. בבית"ר הבהירו שדילמוני בכל מקרה יישאר ויתמודד עם מרסל הייסטר. הקבוצה מהבירה הביעו התעניינות בבן אז'ובל מהפועל עכו, אך מדובר על העונה הבאה.

הבלם ולריקה גמאן חתם בסטיאווה בוקרשט ולא יגיע. בבית"ר ממתינים לתשובה מבלם זר נוסף. אם לא יימצא בלם זר, פול אדגר יישאר במועדון עד לתום העונה.

בבית"ר מצפים לכ-10,000 צופים מחר (כרטיסים נמכרים במחיר אחיד של 60 שקל). כידוע, בהתאם להחלטת המנהלת, אוהדי בני סכנין לא רשאים להגיע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully