וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג בוזגלו: "אם אנחנו פייבוריטים מול רעננה בחוץ, אז מצבנו טוב"

הקשר שכבש ב-1:1 מול רעננה אופטימי למרות איבוד הנקודות: "בעונה שעברה כנראה שהיינו מפסידים משחק כזה". קורצקי על מעמדו של פושה: "מבחינתי הוא נשאר, לא שמעתי אחרת"

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. שלומי גבאי
לא מאוכזב. אבוקסיס/שלומי גבאי

שאיפות הפלייאוף העליון של בני יהודה היו יכולות לקבל דחיפה משמעותית הערב (שבת), אבל הקבוצה סיימה ב-1:1 מאכזב עם הפועל רעננה ועלולה ליפול למקום השישי בטבלה, אם מכבי נתניה תנצח את מכבי פתח תקוה מחר. אלמוג בוזגלו כבש לזכות הזהובים כבר בדקה הרביעית, אבל שמעון אבוחצירה איזן כעבור עשר דקות מהנקודה הלבנה, אחרי נגיעת יד של מאוויס צ'יבוטה ברחבה.

"פתחנו מצוין, כבשנו שער יפה ולחצנו ופתאום קיבלנו פנדל משום מקום וזה קצת שיתק אותנו עד המחצית", ניתח מאמן הזהובים יוסי אבוקסיס. "במחצית השנייה שלטנו בצורה אבסולוטית והגענו למצבים שלנו, רצינו לנצח אבל בסופו של דבר זו נקודה וגם זה טוב. בחצי השני שיחקנו מאוד נכון. ביום כזה, צריך לדעת לא להפסיד".

על התפוקה ההתקפית: "על דברים כאלה אני לא אכעס על שחקנים. הגענו לכמה מצבים טובים והיה חסר לנו משהו, בימים אחרים כבשנו יותר. אנחנו די יציבים בתקופה האחרונה ומשחקים טוב ברוב המשחקים".

אלמוג בוזגלו הוסיף: "אני שמח תמיד לעזור לקבוצה. חבל שלא ניצחנו, אבל תיקו שיקף את המשחק היום. רעננה קבוצה שנלחמת על החיים שלה, זה ממש לא קל לשחק מולם. נראינו קצת פחות טוב אחרי הגול שקיבלנו, אבל זה לא סוף העולם. אם אנחנו פייבוריטים פה ברעננה, מצבנו טוב. בכדורגל הכל עניין של מומנטום, בעונה שעברה כנראה שהיינו מפסידים משחק כזה".

מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי. שלומי גבאי
קורצקי/שלומי גבאי

בצד השני, מנחם קורצקי ניסה לשמור על אופטימיות אמר בסיום: "היה מאוד חשוב לנו לחזור להיות הקבוצה החזקה והטובה. המחצית הראשונה הייתה פנטסטית, המחצית השנייה פחות אבל אני שמח שלא ספגנו. אם יש נקודה כדאי לשמור עליה".

על התפוקה ההתקפית ועל ז'ורדן פושה: "אני בטוח שאם נוסיף עוד שחקן התקפי טוב בחלק הקדמי הדברים ייראו יותר טוב. פושה? כרגע מי שטוב משחק. מבחינתי הוא נשאר, לא שמעתי על שום דבר אחר ואני בטוח שנוכל להוציא ממנו יותר".

על השוער החדש גיירמו ויסקארה: "צריך לתת לו את הזמן, הוא מאוד כישרוני וברמה מאוד גבוהה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully