וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מעוניינת להשאיר את פייר ג'קסון: תציע לו חוזה משודרג

19.1.2018 / 8:05

לרכז שמצטיין מתחילת העונה יש חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת ובהנהלת הצהובים מעוניינים לממש אותה. ג'קסון: "אני לא מתרכז בעתיד עכשיו". איתי שגב לא התלבש ומיהר לעזוב את ההיכל

יוסי ציפקיס

1. לאחר שהשיגו אמש (חמישי) ניצחון משכנע מול הכוכב האדום בלגרד בתוצאה 75:89 במסגרת המחזור ה-19 של היורוליג, מכבי תל אביב רוצה להמשיך את היכולת הטובה להמשך העונה בליגה ובאירופה. שני אספקטים אותם ציין בחיוב המאמן ספאחיה בסיום בחדר ההלבשה היו: השיפור במשחק ההגנה ובשליטה בריבאונד. "העיקר שהרגענו את המאמן והוא לא היה עצבני, למרות שגם כאן ביקש שנשפר כמה דברים", אמר בהקלה אחד השחקנים.

חדר ההלבשה נראה רגוע, אך מי שמיהר לעזוב היה איתי שגב, שזכה לארבע דקות בלבד ביוון, ואמש לא התלבש. ספאחיה מיהר לציין במסיבת העיתונאים כי "שגב יעזור לנו במשחק מול גליל ביום שבת".

ספאחיה סיכם: "היה חשוב מאוד לחזור לשחק. זו ליגה לא פשוטה ותחרותית. ניצחנו דרך ההגנה. אבל היתה גם חוסר עקביות".

עוד בנושא:

נבן ספאחיה: "החזרנו לעצמנו את הכבוד אחרי התבוסה ביוון"
יורוליג: מכבי תל אביב גברה 75:89 בבית על הכוכב האדום

פייר ג'קסון שחקן מכבי תל אביב מול דילן אניס שחקן הכוכב האדום בלגרד. ברני ארדוב
חוזהו ישודרג? פייר ג'קסון/ברני ארדוב

2. מי שנמצא בתקופה טובה ובכלל נותן עונה טובה הוא פייר ג'קסון הרכז, שבלט במכבי תל אביב עם 22 נקודות ו-5 אסיסטים. לוואלה! ספורט נודע כבר עתה שוחחו ביניהם אנשי הנהלת מכבי תל אביב במטרה לממש את האופציה על הגארד האמריקאי. ג'קסון חתום לעונה עם אופציה לעונה נוספת ובכוונת ראשי מכבי להציע לשחקן חוזה משודרג לעונה הבאה. ראשי מכבי יפנו לגארד בשבועות הקרובים.

לשאלה לגבי הישארותו בעונה הבאה במכבי, השיב ג'קסון לוואלה! ספורט: "זה לא מה שאני מתרכז בו עכשיו. אנחנו כולנו כקבוצה רוצים להשיג כמה שיותר ניצחנות. מה שיהיה טוב בעתיד עבורי ועבור המשפחה. זה מה שאעשה".

" פייר גקסון מאוד חשוב ומשמעותי יש לו ביטחון וכישרון רב", החמיא לו ספאחיה.

לגבי מנהיגותו במכבי אמר הגארד: "אני מנסה לתת כמה שיותר, אני אחד המנהיגים בקבוצה, אז אני מנסה לעשות הכי טוב שניתן. אני מרגיש אחריות כרכז בקבוצה, אני חייב לשמש דוגמה וזה מה שאני עושה. במשחק כאן היינו עם הרבה יותר אנרגיה, היינו עצבניים על ההפסד האחרון שספגנו, ומכאן צריך להמשיך כך".

גם נוריס קול החמיא לג'קסון: "הוא שיחק נהדר. קלע, ניהל. לי ולפייר יש כישרון, אנחנו משתפים פעולה טוב, ועוזרים לקבוצה לנצח".

ג'קסון הוסיף: "זו לא הקבוצה שלי. אני לא מסכים עם ההגדרה הזו, אנחנו קבוצה. יש לנו זהות ואנחנו משחקים ביחד. פשוט שיחקנו פחות קשוח במשחקים האחרונים, וזה לא אופייני למכבי. הכוכב לא יריבה קלה. הם ניצחו אותנו בגדול כבר העונה בבית שלהם. היה לנו את יתרון בבית שלנו ומול הקהל שתומך בנו".

הגארד לא שכח את המפגש בשבוע הבא מול מילאנו וקרטיס ג'רלס: "הוא אחי, הוא עבר מירושלים לקבוצת יורוליג. זה דבר גדול. שוחחנו, הוא לא שיחק הרבה אז הוא מנסה להיות אופטימי, אני מצפה לראות אותו ולשחק מולו. זו תהיה הפעם השנייה שאשחק מולו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דיאנדרה קיין, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נכנס לעניינים אחרי פתיחה מהוססת. דיאנדרה קיין/ברני ארדוב

3. ומה אמרו השחקנים עצמם על המשחק? דיאנדרה קיין סיכם: "משחק גדול עבורי ועבור הקבוצה שלי החברים לקבוצה מצאו אותי ושמו אותי בעמדות נהדרות כדי להצליח. כל מי ששיחק שמר חזק, עבדנו לפי תכנית המשחק של המאמן. כל מי שהיה על המגרש תרם. ניצחון קבוצתי נהדר".

דשון תומאס שחזר מפציעה די ארוכה אמר: "מרגיש טוב לחזור לשחק. המאמן רצה שאהיה אגרסיבי במיוחד אחרי שחזרתי מפציעה והחזרה לקצב ולהיות אגרסיבי כמו בתחילת העונה".

על ההבדלים מהמשחק הערב והמשחק נגד אולימפיאקוס אמר השחקן: "ההגנה שינתה את המשחק במשחקים האחרונים ספגנו יותר מ-90 נקודות, גם בהרצליה זה היה ההבדל הגדול במשחק . גם הקהל עשה את ההבדל, נכון ששיחקנו מול קבוצה אחרת אבל בבית אנחנו יודעים שחייבים לשחק חזק בבית. אנחנו יודעים שאולימפיאקוס קבוצה טובה ההבדל היה הביתיות מול הקהל שלנו".

שחקן הכוכב האדום טיילור רוצ'סטי. ברני ארדוב
הפעם הוא לא חגג על האקסית. טיילור רוצ'סטי/ברני ארדוב

4. טיילור רוצ'סטי, אקס מכבי, נראה מאוכזב מאוד בסיום המשחק. רוצסטי אמר: "הגענו לנצח את המשחק ולכן כולנו מאוכזבים. כל משחק הוא קשה וצריך לנצל כל משחק. מכבי שיחקה טוב".

"זה תמיד מדהים להגיע לכאן ולשחק. יש כאן קהל ואווירה מדהימים. אני מאוד אוהב את ישראל. העתיד? אני שמח לשחק איפה שאני,אני חושב מקסימום על האימון מחר".

השחקן החמיא לג'קסון: "הוא שחקן איכותי ומהיר. כיף לצפות בו, לצערי התמודדנו מולו כשהוא בקצב הזה קשה לעצור אותו".

לשאלה לגבי כך שהעונה מכבי נראית טוב יותר מאשר בתקופה שהוא היה בקבוצה, השיב רוצ'סטי: "מצאתם דרך ללכת באופן שלילי. אבל מה שעושה את ההבדל מאז? זה הניצחונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully