וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "סכנין יכולה להמשיך לגשש, אבידור לא משוחרר"

18.1.2018 / 8:42

במועדון לא אהבו את המסרים שהועברו בנוגע לחלוץ: "רק ארבייטמן וגל לוי יעזבו". עסקת העברתו של ארבייטמן לרעננה אמורה להיחתם בתחילת השבוע. מסר לגיגי: התחרות תימשך

שחקן בית"ר ירושלים מיקי סירושטיין מכשיל את שחקן מכבי פתח תקוה יובל אבידור. קובי אליהו
לא הולך לשום מקום. אבידור/קובי אליהו

"בני סכנין יכולה להמשיך לגשש בנוגע ליובל אבידור. אף אחד לא פנה אלינו, והוא לא ישוחרר מהקבוצה. אנחנו בונים עליו". כך אמרו הלילה במכבי פתח תקוה, זאת בעקבות ניסיונות של אנשי סכנין לצרף את החלוץ יובל אבידור. כזכור, אתמול פרסמנו כי טל בנין, שצפוי להתמנות למאמן הקבוצה מהמגזר, רוצה להחזיר את החלוץ. אבידור עצמו טען אתמול כי לא קיבל כל פניה, אך במועדון יודעים שגיששו לגביו. בפתח תקוה שוב הדגישו כי רק שלומי ארבייטמן וגל לוי אמורים לעזוב כרגע את הקבוצה במהלך החלון. "כרגע לא הצלחנו להביא חלוץ, ואנחנו עם שישה זרים וזר נוסף שהוקפא. מדוע שנשחרר את אבידור?", אמרו במועדון על החלוץ, שרשם העונה שני שערים ובישול ב-13 המשחקים בהם שותף.

עסקת העברתו של ארבייטמן להפועל רעננה, עליה פרסמנו ביום שני, אמורה להיחתם בתחילת השבוע. כזכור, אתמול נתנה פתח תקוה אור ירוק לחלוץ להיפגש עם הנהלת רעננה. שיחה ראשונית נערכה בין ארבייטמן למנחם קורצקי. החלוץ סיכם את רוב הפרטים, אולם שמע מאנשי רעננה כי החוזה ייחתם רק לאחר עזיבת ז'ורדן פושה, שמבוקש במספר קבוצות. המטרה היא לפנות מקום בתקציב כדי להחתים את החלוץ, שאמור לחבור לחברו מטוברוק לשעבר, שמעון אבוחצירא.

פתח תקוה העבירה מסר לשוער צחי גיגי כי הוא נשאר עד תום העונה והתחרות על אפודת השוער הראשון, עם יוסי גינזבורג הצעיר, תימשך. גיגי חתום על חוזה ארוך טווח. לאחרונה גיששה פתח תקוה אצל דודו גורש, אך לבסוף החליטה על הרעיון לצרף שוער.

פתח תקוה תנסה לצרף שחקן הגנה או חלוץ ישראלי. כפי שפרסמנו לאחרונה, סוכן השחקנים אפי סופר הציע את החלוץ רועי זיקרי, שטרם חתם בהפועל תל אביב. יצחק שום דורש סכומים לא מבוטלים על השחקן וזו הסיבה לעיכוב במגעים.

בנושא אחר: למרות מחאת אוהדי נתניה, מחירי הכרטיסים לא ישתנו ויעמדו על 60 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully