וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים שוב לוהטת: ההישג של ליאור אליהו, חשש מהפציעה של רוברטס

16.1.2018 / 9:29

האלופה חגגה בראשון לציון ניצחון רביעי ברציפות, אבל מודאגת מהפציעה של רוברטס, שעלול להיעדר מספר שבועות. אליהו הגיע ל-1,000 אסיסטים, ריבאונדים ונקודות, דייסון הלוהט החמיא לחבריו: "אנחנו נותנים הכל באימונים"

one

הפועל ירושלים השיגה אתמול (שני) את ניצחונה הרביעי ברציפות אחרי שמחצה בחוץ את מכבי ראשון לציון 78:92. בקבוצה מרוצים מהתוצאות האחרונות, כשחיוכים רבים נראו אמש באזור חדר ההלבשה, לאחר תקופה ארוכה בה היה ניתן לחזות בעיקר בפרצופים העגומים של אנשי הקבוצה.

יחד עם זאת בקבוצה מודאגים מהפציעות הרבות של השחקנים: ירושלים התייצבה למשחק ללא רונלד רוברטס, ריצ'ארד האוול וטרנס קינזי הפצועים. רוברטס יעבור היום בדיקה בברכו, ובקבוצה מקווים שלא ייעדר מספר שבועות, כפי שחוששים במועדון. בשל מצבת הפצועים אלן אומיץ' זוכה להזדמנות נוספת בקבוצה, אמש קיבל דקות נדיבות וגמל ב-21 נקודות.

עוד בנושא

הפועל ירושלים ניצחה בחוץ 78:92 את מכבי ראשון לציון, דייסון להט עם 30 נקודות

סטרטוס פרפרוגלו, שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
בכיוון הנכון. ירושלים/ברני ארדוב

אך מי שבעיקר בלט היה ג'רום דייסון, שסיים את המשחק עם 30 נקודות, כולל 8 מ-11 מהשלוש. דייסון סיכם: "לא ידעתי שאני רחוק שלשה אחת מהשיא הישראלי, זה הישג גדול אבל החשוב ביותר הוא שהשגנו את הניצחון. הם השאירו אותי לזריקות פתוחות וברגע שנכנסתי לקצב הזריקות נכנסו ואחר כך עזרתי לחברים לקבוצה, כך המשחק הפך לפשוט יותר. אני? אני יודע לקלוע.

"באופן כללי, אנחנו חייבים להישאר בפוקוס עם משחק אחד בשבוע כי אפשר לאבד פוקוס בקלות. אנחנו מתכנסים יומיים לפני משחק ומתאמנים קשה. השחקנים הופכים את האימונים למסגרת תחרותית, אנחנו נותנים את הכל באימונים". על אומיץ' הוסיף דייסון: "נהדר, זה חלק מהיותך מקצוען. אתה חייב לדעת מתי להיות מוכן לקראת משחק, הוא הראה שהוא חלק חשוב מהקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
תקציר: מכבי ראשון לציון - הפועל ירושלים 89:72. one
"לא ידעתי שאני רחוק שלשה אחת מהשיא הישראלי". דייסון/one

עם האסיסט השמיני שלו אתמול ליאור אליהו הפך להיות השחקן השני בליגה מאז 1990 שקלע מעל 1,000 נקודות, קלט מעל 1,000 ריבאונדים ומסר 1,000 אסיסטים. הראשון והיחיד עד היום הוא מאיר טפירו.

ליאור אליהו אמר על המשחק: "זה ניצחון טוב שלנו. לשחק בבית של ראשון לציון זה לא פשוט, הרבע השני העניק לנו הפרש בטוח מהם, ממנו הם לא חזרו. זה סגר את המשחק".

לשאלה האם יש הבדל בתחושות השחקנים בחדר ההלבשה, השיב אליהו: "זו תקופה טובה, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינת חדר ההלבשה. אבל אני לא חושב שחדר ההלבשה שלנו היה חולה, אלא שהיינו בתקופה מקצועית פחות טובה. מודי מאור מאמן מצוין, אנחנו עושים אימונים טובים ומתכוננים היטב". על הפציעות בקבוצה הוסיף השחקן: "יש הרבה שחקנים חסרים ופצועים וחשובים לרוטציה. מקווים לקבל אותם חזרה בהקדם".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully