וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "אנחנו לא מספיק רעים, הפועל תל אביב צריכה לדרוס"

מאמן האדומים היה במצב רוח לוחמני אחרי ה-0:2 על בית"ר תל אביב/רמלה וההעפלה לפסגת הליגה הלאומית. רפואה: "נצרף עוד שחקנים. היו גישושים עם ורמוט אך זה רחוק. יוסי בניון לא יהיה פה"

מאמן הפועל תל אביב, קובי רפואה. ברני ארדוב
"צריכים להיות תלויים בעצמנו". קובי רפואה/ברני ארדוב

הפועל תל אביב העפילה הערב (שני) לפסגת הליגה הלאומית אחרי שניצחה בצורה חלקה 0:2 את בית"ר תל אביב/רמלה. כעת הפועל תל אביב מקדימה בנקודה את הפועל כפר סבא השנייה. זאת לאחר שהקבוצה מהשרון הפסידה 1:0 לעירוני ראשון לציון.

מאמן הפועל תל אביב שלא הדריך את קבוצתו בשל הרחקה נשמע מאופק אחרי הניצחון בדרבי תל-אביבי הקטן של הליגה הלאומית ואמר: "הגענו לאינספור מצבים והתוצאה הייתה יכולה להיות יותר גבוהה. מצד אחד אתה לא רוצה להיות חזיר אך מצד שני אתה רוצה לדרוס. אך מה שחשוב הוא שניצחנו. לא פשוט לשחק שלושה משחקים בשבוע וחצי. כרגע אנחנו בקושי מגרדים 18 (שחקני סגל). זה קשה. יהיו פה שחקנים חדשים. צריך לחזק את הקבוצה ואת זה נעשה".

המאמן המשיך ואמר: "אנחנו לא מספיק רעים בחלק הקדמי ולא מספיק דורסים קבוצות שאנחנו יכולים. הפועל תל אביב זה מועדון מספיק גדול שצריך להיות תלוי בעצמו. זה לא משנה מי היריב בכלל וגם אם זה בליגת העל. גם אם זה באירופה ובישראל. זה צריך להיות המצב".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. קובי אליהו
החיזוק בדרך. שחקני הפועל תל אביב חוגגים/קובי אליהו

בנוגע לאפשרות צירופו של הקפטן לשעבר גילי ורמוט אמר קובי רפואה: "לגבי גילי ורמוט היו גישושים אבל לא משהו שאפשר להגיד שזה משהו שיכול לצאת לפועל. כרגע זה רחוק".

המאמן נשאל על השמועות על צירופו האפשרי של יוסי בניון והשיב: "לגבי בניון, אם אני ארצה שחקן של בית"ר ירושלים אני אפנה ישירות לאלי טביב. איש לא פנה ליוסי בניון ואת הנושא הזה אפשר להוריד מהפרק".

עוד באותו נושא

ליגה לאומית: הפועל תל אביב ניצחה 0:2 את בית"ר תל אביב רמלה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully