וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולארקי עוזב את טנסי. וויליאמס: "האחריות להפסד עלי"

15.1.2018 / 17:07

המאמן והטייטאנס סיכמו על פרידה. הסייפטי של ניו אורלינס על ההפסד למינסוטה: "הייתי צריך למנוע מהכדור להגיע לדיגס". רות'לסברגר יחזור ב-2018, ג'יילן ראמזי מג'קסונוויל מבטיח: "ניקח את הסופרבול"

מייק מולארקי מאמן טנסי טייטאנס. AP
עוזב על אף שהביא את הטייטאנס לפלייאוף ראשון אחרי 9 שנים. מולארקי/AP

היה לנו מחזור נפלא של פלייאוף ב-NFL, אבל בכל מקום שבו יש מנצחים תמצאו גם מפסידים. אחד מהם הוא מייק מולארקי, מאמן טנסי טייטאנס, שהגיע להחלטה משותפת עם הקבוצה על סיום דרכו. זאת, לאחר תבוסת הקבוצה 35:14 בפוקסבורו לניו אינגלנד פטריוטס. מולארקי בן ה-56 שימש מאמן ראשי של הטייטאנס מ-2015 והצעיד אותם לפלייאוף ראשון לאחר 9 שנות בצורת.

מרקוס וויליאמס, הסייפטי של ניו אורלינס, לוקח אחריות על המהלך האחרון במינסוטה, שבו זרק קייס קינאם כדור שעבר אותו, הגיע לידיו של סטפון דיגס ומשם הפך לריצה מסחררת לטאצ'דאון ניצחון. "כל מה שאני יכול לעשות הוא לנסות שזה לא יקרה שוב", אמר וויליאמס שסיים עונת רוקי פנטסטית, "הייתי צריך ללכת אל הכדור הזה ולעשות את המהלך, אבל זה לא קרה וזה עליי", הודה.

בג'קסונוויל מאושרים לאחר ה-42:45 בפיטסבורג, וג'יילן ראמזי כבר מבטיח ביקור במינסוטה לאחר המפגש עם ניו אינגלנד ביום ראשון. "נגיע עם אותה רמה של אנרגיות", הכריז בהיינץ פילד לאוהדים שליוו את הקבוצה, "נגיע לסופרבול וגם ניקח אותו".

קוורטרבקים: דרו בריס הפך לשחקן חופשי וצפוי לחתום שוב בניו אורלינס. בן רות'לסברגר מפיטסבורג הודיע כי הוא צפוי לחזור לשחק בעונת 2018.

שחקן מינסוטה וייקינגס סטפון דיגס תופס כדור מעל מרקוס וויליאמס שחקן ניו אורלינס סיינטס. AP
לקח אחריות. וויליאמס מתחת לדיגס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully