וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה אופטימי לקראת אולימפיאקוס: "ביורוליג הכל אפשרי"

15.1.2018 / 22:07

מאמן מכבי תל אביב מייחל לניצחון מול היריבה היוונית, שמגיעה למשחק (שלישי, 21:00, ספורט 5) אחרי תבוסה קשה לבאסקוניה. מייקל רול: "זה מגרש קשה מאוד". ג'ונה בולדן לא המריא בשל פציעה

one

מכבי תל אביב הודיעה היום (שני) שג'ונה בולדן לא ימריא עם הקבוצה ליוון ולא ישחק נגד אולימפיאקוס מחר במחזור ה-18 ביורוליג (21:00, ספורט5). בולדן סובל מנקע בקרסול - פציעה שנגרמה לו במשחק נגד באמברג - וימשיך לקבל טיפולים בארץ. מטרת הצוות הרפואי היא להכשיר אותו למשחק הבית נגד הכוכב האדום בלגרד ביום חמישי.

המאמן נבן ספאחיה אמר היום: "חשוב שנגיע מוכנים, עשינו אימון מצוין. מפגוש יריבה מאוד קשה, אבל ננסה לנצח. ביורוליג, כשיש כל כך הרבה משחקים ונסיעות, הכול יכול לקרות. אנחנו מכינים משהו וננסה להפתיע אותם, אבל אני לא רוצה להיכנס לפרטים".

ספאחיה נשאל על ואסיליס ספאנוליס, שנעדר מהמשחק הקודם בין הקבוצות: "כשספאנוליס על המגרש הוא תמיד עושה את ההבדל, הוא אחד מהאירופים הכי טובים. אבל המשחק הזה לא תלוי רק בו. לאולימפיאקוס יש סגל עמוק והיא מהקבוצות הכי טובות ביורוליג".

על איתי שגב: "לפני 3-4 ימים ניהלנו שיחה בנושאים מקצועיים והוא לא אמר לי שהוא רוצה לעזוב. בכל מקרה הוא שחקן מכבי תל אביב, תחת חוזה ואנחנו לא רוצים לשחרר אף אחד. אני מבין שקשה לו כי יש שני שחקנים נטספים בעמדה שלו, אבל הוא צעיר והוא נאבק על הדקות".

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר מאמן מכבי תל אביב: "היה לנו אימון טוב ואנחנו מוכנים. ננסה לעשות את הכי טוב שלנו ונרצה לנצח, למרות שמדובר ביריבה איכותית מאוד. בליגה הזו הכל אפשרי. אני בטוח שהם יבואו מוכנים למשחק, בלי קשר למה קרה להם במשחק האחרון מול באסקוניה".

מייקל רול הוסיף: "זה מגרש קשה מאוד, אז צריכים להיות מרוכזים במשך 40 דקות ולקוות שאפשר לנצח".

ג'ונה בולדן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יקווה לחזור בחמישי. ג'ונה בולדן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully