וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוצר נשימה: ניצחונות עצומים למינסוטה ולג'קסנוויל

15.1.2018 / 3:30

לילה בלתי נשכח ב-NFL עם שתי דרמות ענק. במשחק המוקדם ניצחה ג'קסונוויל בפיטסבורג 42:45, ומאוחר יותר גברה מינסוטה על ניו אורלינס 24:29 עם טאצ'דאון שהובקע בשנייה האחרונה של המשחק

סטפון דיגס שחקן מינסוטה וייקינגס. AP
האיש של הלילה. סטפון דיגס ממינסוטה שועט לאנדזון/AP

זה היה לילה לפנתיאון. ג'קסונוויל הגיעה לפיטסבורג לאחר שניצחה שם בשבוע 5, ועשתה זאת שוב, הפעם בתצוגה התקפית משוגעת - 42:45. הג'אגוארס העפילו לגמר ה-AFC לראשונה מאז 1999, וייסעו בשבוע הבא לפוקסבורו למפגש עם ניו אינגלנד פטריוטס.

אבל זה היה רק המתאבן. מינסוטה וניו אורלינס נפגשו לקרב על הכרטיס לגמר ה-NFC בפילדלפיה. הווייקינגס הובילו 0:17, הסיינטס הצליחו להפוך ל-23:24 עם 25 שניות על השעון ונראו בדרך הבטוחה לניצחון, אבל מסירה ענקית של קייס קינאם לסטפון דיגס כשעל השעון לא נותר זמן העניקה לוויקינגים את הכרטיס עם ניצחון דרמטי 24:29.

פיטסבורג - ג'קסונוויל 45:42

בשבוע החמישי של העונה התארחו הג'אגוארס בהיינץ פילד והביסו את הסטילרס 9:30 בתצוגה הגנתית משכנעת. לא מפתיע, אם כן, שלא נבהלו מהמגבות הנוראיות והאווירה הרועשת בהיינץ פילד ויצאו שוב עם ניצחון, שהקנה להם כרטיס לגמר ה-AFC ולמפגש עם ניו אינגלנד. ניצחון הפלייאוף האחרון, אגב, של ג'קסונוויל נרשם לפני עשור, גם כן בפיטסבורג.

זה היה המשחק הטוב ביותר בפלייאוף, בלי צל של ספק. במחצית הראשונה ישבו הג'אגוארס עמוק במוח של בן רות'לסברגר, שבמפגש הקודם נחטף חמש פעמים. ביג בן והפלדות איבדו כדורים, אפשרו ללאונרד פורנט והג'אגוארס לרוץ קדימה ונקלעו לפיגור 21:0 ולאחר מכן גם 28:7, כתוצאה מהשמטה של רות'לסברגר שתורגמה לטאצ'דאון.

אנטוניו בראון שחקן פיטסבורג סטילרס. GettyImages
נתן משחק ענק, אבל זה לא הספיק. אנטוניו בראון/GettyImages

המפנה במשחק הגיע עם מסירה ענקית של רות'לסברגר למרטאוויס בריאנט בדאון רביעי רגע לפני הירידה להפסקה, שקבעה 14:28 והכתיבה את הטון במחצית השנייה. הסטילרס צימקו ל-28:21 וכבר קיבלו את הכדור בחזרה, אבל לא ניצלו את ההזדמנות ולאונרד פורנט העניש אותם בפעם השלישית במשחק וקבע 21:35.

הסוף? ממש לא. ביג בן הוביל דרייב מהיר ועם לייזר שני לאנטוניו בראון הנפלא, ששם את כל הפציעות מאחוריו, צימק ל-28:35. בלייק בורתלס, שנצץ ברגע האמת, הוביל דרייב נגדי שהסתיים בטאצ'דאון של טומי בוהנון, קבע 28:42 והג'אגוארס חוו עוד כמה רגעי חרדה, אבל הוסיפו שער שדה וניצחו למרות שני טאצ'דאונים נוספים של רות'לסברגר.

מספרי המשחק: בורתלס רשם 214 יארד במסירה וטאצ'דאון, פורנט עשה את מרבית העבודה ההתקפית ברדזון עם 109 יארד ושלושה טאצ'ים וטי ג'יי ילדון, שהחליף את פורנט לפרק זמן לאחר שזה נפצע בקרסול, הוסיף גיחה משלו. ביג בן סיים משחק ענק של 469 יארד, חמישה טאצ'ים ואיבוד, בראון סגר 132 יארד.

לאונרד פורנט שחקן ג'קסונוויל ג'אגוארס. GettyImages
עכשיו הוא הופך לכאב הראש של ביל בליצ'יק. לאונרד פורנט/GettyImages

מינסוטה - ניו אורלינס 24:29

לווייקינגס היו שאיפות להפוך לקבוצה הראשונה שעולה לסופרבול אותו היא מארחת, ובמחצית הראשונה נראה היה שהחלום הזה יעשה צעד ממשי קדימה, כשקייס קינאם, לטאוויוס מארי וההגנה הובילו אותם בבטחה. להפסקה ירדה מינסוטה ביתרון 0:17, ונראה היה שהדרך שלה לפילדלפיה סלולה, אבל אז הגיעה הדרמה האמיתית, שהסתיימה במסירה לטאצ'דאון מנצח של סטפון דיגס בשנייה האחרונה.

הסיינטס צימקו ל-3 נקודות בזכות שני טאצ'דאונים בהפרש של שתי דקות בסוף הרבע השלישי ובתחילת הרביעי. קייל פורבאת' העלה את מינסוטה ל-14:20 עם שער שדה, אבל דרו בריס מצא באנדזון את אלווין קמארה, ועם בעיטת הבונוס עלו הסיינטס ל-20:21.

אלווין קמארה שחקן ניו אורלינס סיינטס. AP
העלה את הסיינטס ליתרון שלא הספיק לבסוף. אלווין קמארה/AP

מינסוטה השיבה בשער שדה של פורבאת' שהעלה ל-21:23, אבל כמו ב-2010, אז עלו הסיינטס על חשבון הווייקינגס לסופרבול בזכות שער שדה בהארכה, וויל לאץ השחיל את האליפסה בין הקורות - 23:24 לניו אורלינס כשעל השעון נותרו 25 שניות.

לניו אורלינס הייתה הגנה טובה כל השנה, אבל במהלך האחרון של המשחק, ומתברר שגם של העונה, היא חזרה להיות ניו אורלינס הקלוקלת של פעם. סגירה רעה מאוד מאחור אפשרה לקינאם למצוא את דיגס, שהצליח להישאר בתחומי המגרש ולרוץ באין מפריע לאנדזון - 24:29 ענק למינסוטה, שתפגוש בשבוע הבא את פילדלפיה בלינקולן פייננשל.

מספרי המשחק: קינאם סיים עם 318 יארד, טאצ'דאון ואיבוד, דיגס עם 137 יארד. 294 יארד, שלושה טאצ'דאונים ושני איבודים לבריס, שאת שתי המסירות לאנדזון חילק למייקל תומאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully