וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאנדרה קיין שוב מדאיג את מכבי תל אביב: "הוא מתחמם מהר"

12.1.2018 / 8:25

הגארד היה מעורב במיני-תקרית במהלך המשחק מול באמברג, בקבוצה מעידים על דפוס חוזר ומקווים שספאחיה יאפס אותו: "לא מרוצים מהגישה שלו". תומאס קיבל שבחים על ההקרבה, המאמן טוען: לא מתוכנן חיזוק

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

1. דשון תומאס מקבל שבחים על ההקרבה

קשה לומר שנבן ספאחיה היה מרוצה מהיכולת שמכבי תל אביב הציגה אמש (חמישי) בניצחון 88:90 על באמברג בהיכל, אבל לפחות מרוח הלחימה הוא שאב עידוד. "נלחמתם בסיום ונתתם הכל. וזה חשוב", אמר לשחקנים בחדר ההלבשה. במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק הוא דווקא העיר ואמר: "אם אנחנו רוצים לעשות משהו העונה, אנחנו חייבים להיראות טוב יותר הגנתית". כמו כן, הסיר המאמן את סימני השאלה בנוגע לאפשרות שהקבוצה תתחזק בקרוב. "נראה לי שנוריס קול יחזור כבר בשבוע הבא. אם זו היתה פציעה חמורה יותר, אולי הייתי חושב על חיזוק", טען.

דשון תומאס ששב מפציעה קלע סל מכריע דקה לסיום, למרות שנראה חלוד בדקות בהן שיחק (קלע בסך הכל 7 נקודות ב-12 דקות). בסיום הוא ישב בחדר ההלבשה כשקרח עוטף את ברכו, ואנשי מכבי תל אביב שיבחו אותו על ההקרבה. "היתה לו מוטיבציה ורצון לחזור, למרות שהוא לא לגמרי כשיר", אמרו.

"אני לא ההבדל בין ניצחונות להפסדים", טען תומאס עצמו בסיום. "היו חבר'ה שנכנסו למשחק ותרמו, דיברתולומאו הציג משחק טוב מאוד. רציתי לחזור לשחק כי רציתי להילחם עם השחקנים שלי, לעזור כמה שצריך. שמח שזה עזר".

מייקל רול, שהיה הקלע הבולט בשורות מכבי עם 23, הוסיף: "היה חשוב מאוד לחזור למסלול ניצחונות אחרי שני הפסדים". במהלך המשחק נאלץ רול לשמש רכז במשך לא מעט דקות, בשל בעיית העבירות אליה נקלע פייר ג'קסון. על כך אמר: "ספאחיה ביקש ממני לעזור בעמדת הרכז, אז הסתדרתי. יש לנו לא מעט פציעות בקבוצה, אז ניסיתי לעזור במה שאפשר. טוב לראות שדשון חוזר. היינו צריכים עוד גוף שתורם למשחק כמו שלו. באופן אישי אני לא לגמרי כשיר, ייקח קצת זמן עד שארגיש טוב".

עוד בנושא

88:90 למכבי תל אביב על באמברג, דשון תומאס הפצוע קלע סל מנצח
השכפ"ץ של ההנהלה: המסר הסמוי והמאכזב של ראשי מכבי תל אביב
ספאחיה אחרי הניצחון: "הוכחנו שיש לנו לב". ג'קסון: "ניצחון ענק"
אמש ביורוליג: פאו ניצחה את ברצלונה, עוד ערב גדול לניק קלאתיס

דשון תומאס שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
בא בזמן. דשון תומאס/יוסי ציפקיס

2. ספאחיה משבח את דיברתולומאו: "הלב שלו תמיד על המגרש"

זה גם היה הערב בו ג'ון דיברתולומאו חזר לחיים. הגארד קטן הקומה סיפק את משחק השיא שלו ביורוליג עם 14 נקודות ו-5 ריבאונדים, כשברבע השלישי הוא לוקח את המשחק עליו ומשאיר את הצהובים בתמונה. בסיום זכה דיברתולומאו למחמאות מספאחיה: "אני מאוד מחבב אותו. הוא סובל כי זו עונת היורוליג הראשונה שלו, וזה לא קל. אבל הוא מנסה ונותן הכל. הלב שלו תמיד על המגרש ואני מעריך את זה. הוא היה חלק משמעותי מהניצחון הזה".

דיברתולמאו עצמו אמר: "אני שמח שבסוף ידענו לנצח את המשחק. כשנכנסתי ניסיתי לעשות את הכי טוב שיכולתי, המאמנים אמרו לי לזרוק ולהיות אגרסיבי, ואני שמח שיכולתי להשפיע. היקמן ביורוליג כבר הרבה שנים, הוא שחקן נהדר, הוא סחב את באמברג במחצית השנייה. דשון תמיד מוכן להיכנס, אני ממש שמח בשבילו כי הוא עבד קשה כדי לחזור לשחק. הייתה אווירה מצוינת, האוהדים והקבוצה לא הרימו ידיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מסתגל ליורוליג בדרך הקשה. דיברתולומאו/יוסי ציפקיס

3. דאגה מהגישה של דיאנדרה קיין: "הוא פשוט מתחמם מהר"

יחד עם זאת, לא הכל ורוד במחנה הצהוב. גורם במכבי מספר ש"לא כולם מרוצים מהגישה של דיאנדרה קיין", ובקבוצה טוענים כי באימונים ובחדר ההלבשה הוא מעורב בלא מעט תקריות. "הוא לא יסתיר תחושות של תסכול או כעס אם הוא לא מרוצה ולא יפחד 'לזרוק' מילה", מספרים בקבוצה. "זה קרה באימונים וגם במשחקים. לפעמים הוא פשוט מתחמם מהר".

גם אתמול סיפק קיין המחשה לטענות של הצהובים. במהלך המשחק כשהורד לספסל על ידי ספאחיה, התעלם מכרם משעור שנכנס במקומו וניסה ללחוץ לו את היד. את הפרצופים שלו על הספסל לאחר החילוף לא היה אפשר לפספס. יחד עם זאת, התנהגותו של הגארד לא תוביל לענישה נגדו. "הוא חתום על חוזה בסך 200 אלף דולר בלבד, וספאחיה יודע 'להחזיק' שחקנים כאלה ולהוציא מהם תפוקה", הסביר גורם המעורה בפרטים.

ריקי היקמן שחקן באמברג מול דיאנדרה קיין שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
ספאחיה יתערב? דיאנדרה קיין אמש/יוסי ציפקיס

4. היקמן מאוכזב: "היינו הקבוצה הטובה יותר"

האקס ריקי היקמן, שהגיע עם מוטיבציה מיוחדת למשחק וצלף 21 נקודות מה-23 שלו במחצית השנייה, נראה מאוכזב במיוחד בסיום. "הצגנו משחק טוב. אני בהחלט מרגיש שאנחנו היינו הקבוצה הטובה יותר", אמר. "זה קשה ששריקות מסוימות הולכות נגדך. היו למכבי מהלכים ששינו את המשחק. נלחמנו לקראת הסיום, אבל זה לצערי פשוט לא הספיק".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully