וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמנת עסקה: איבנצ'יץ' יעבור להפועל חיפה לאחר המשחק בראשון

10.1.2018 / 7:38

החלוץ הקרואטי של הפועל אשקלון אמור לקבל אור ירוק לעזוב לקבוצה של ניר קלינגר. שחקנים על התוצאות בצמרת: "המצב מסובך. רק שתי נקודות מבאר שבע, אבל מרחק שער אחד מהמקום הרביעי"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד
שחקן הפועל אשקלון יוסיפ איבנצ'יץ'. ברני ארדוב
זה מתקרב. איהנצ'יץ'/ברני ארדוב

עסקת העברתו של יוסיפ איבנצ'יץ' להפועל חיפה ממשיכה להתקדם. על פי שיחות שנערכו הלילה בין הצדדים, נראה כי החלוץ הקרואטי יעבור לקבוצה של ניר קלינגר לאחר המשחק ביום ראשון בין אשקלון לרעננה. אשקלון מנסה לצרף במקביל את דובב גבאי, אך ללא קשר לעסקה נראה כי יובל נעים ייתן אור ירוק למהלך בשל הרצון לראות חלוץ אחר בקבוצה. "קלינגר לוחץ מאוד לצרף אותו. למעשה, הוא המועמד המוביל של הפועל חיפה נכון לרגע זה", אמר מקורב לעסקה. איבנצ'יץ' הביע נכונות להצטרף והפועל חיפה תעמוד בכל תנאי השכר שלו. את השחקן מייצג אבי נימני.

ומה עוד בהפועל חיפה? ובכן, השוער רן קדוש כבר השלים עם העובדה שלא יעבור להפועל רעננה, לאחר שהובהר לו כי אלה החתימו שוער זר. קדוש ינסה להתמודד מול ארנסטס שטקוס עד תום העונה, ואם לא יקבל דקות משמעותיות הוא יעזוב בסיומה.

ניר קלינגר הודיע לשחקנם להגיע הבוקר לקריית חיים, שם תערוך הקבוצה אסיפת וידאו, אך האימון יתקיים בקריית הספורט הסמוכה לבית נגלר. התיקו של הפועל באר שבע אתמול מול בני יהודה השאיר פער סביר של שתי נקודות בין הקבוצות, זאת לאחר המפגש בטרנר ביום ראשון. "הכל צמוד עכשיו. מצד אחד אנחנו קרובים לבאר שבע, אבל מצד שני אנחנו מרחק של שער אחד מהמקום הרביעי. המצב מסובך", אמרו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully