וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היה צפוי, עכשיו זה רשמי: ג'ון גרודן חוזר לאוקלנד ריידרס

9.1.2018 / 23:48

המאמן שכבר הדריך בעבר את הריידרס שב לקדנציה נוספת במפרץ: "הייתי צריך אתגר נוסף". מאט נייג'י יאמן את שיקגו. בריידי על גארופולו: "ממש לא קפצתי משמחה כשהיה עליו טרייד"

מאמן אוקלנד ריידרס ג'ון גרודן. AP
יחזור לסופרבול? ג'ון גרודן/AP

בשבוע שעבר זה כמעט נסגר, והערב (שלישי) זה הפך לרשמי: ג'ון גרודן שב לאוקלנד ריידרס. המאמן בן ה-55, שבנה את הריידרס בתחילת שנות ה-2000 וניצח אותם בסופרבול כמאמן טמפה ביי ב-2002, שימש פרשן בטלוויזיה מ-2009, לאחר שעזב את המשרה בבאקנירס. "הגעתי לנקודה בחיי שבה אני צריך אתגר נוסף", אמר גרודן במסיבת העיתונאים באוקלנד.

שיקגו מינתה את מאט נייג'י כמאמן ראשי, אבל מי שהיה מתאם ההתקפה של קנזס סיטי עד לפני מספר ימים התייחס להפסד קבוצתו, כעת לשעבר, לטנסי בשבת: "האשמה היא שלי", אמר המאמן בן ה-40, "היו כמה סיטואציות שבהן יכולתי לנהוג אחרת".

ESPN פרסמה ביום שישי תחקיר גדול על ניו אינגלנד פטריוטס, שהצביע על שביעות רצונו של טום בריידי מהטרייד על ג'ימי גארופולו. על פי הדיווח, שחקנים ואנשי צוות ראו את הקוורטרבק חוגג את עזיבת מחליפו לסן פרנסיסקו. "ב-18 שנותיי בקבוצה מעולם לא חגגתי עזיבה או שחרור של שחקן", מסר בריידי, "תמיד היו לי יחסים טובים עם הקוורטרבקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully