וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מאמצים להכשיר את דשון תומאס למשחק נגד באמברג

9.1.2018 / 8:32

הפורוורד הפצוע עשוי לקבל דקות ביום חמישי, בהתאם להחלטת הצוות הרפואי. ספאחיה אחרי אילת: "לא הצגנו את הכדורסל הכי טוב שלנו. נגד באמברג נצטרך להיות יותר מאורגנים התקפית"

one

מכבי תל אביב התאוששה אמש (שני) מההפסדים להפועל תל אביב וריאל מדריד בשבוע שעבר, לאחר שהשיגה ניצחון קליל 63:82 על הפועל אילת. "חשוב שניצחנו. למרות שלא הצגנו את הכדורסל הכי טוב שלנו", אמר המאמן נבן ספאחיה, "אנחנו צריכים להיות מאורגנים טוב יותר מבחינה התקפית מול באמברג. הייתה לנו נחיתות בריבאונד, אבל חילקנו דקות בין שחקנים".

לצהובים צפויה תקופה עמוסה שתתחיל ביום חמישי הקרוב במשחק מול באמברג, ותכלול חמישה משחקים תוך פחות משבוע וחצי. במכבי תל אביב מנסים להכשיר את דשון תומאס לקראת משחק היורוליג וספאחיה אמר: "הצוות הרפואי יחליט בנוגע לדשון רק ביום רביעי".

ג'ון דיברתולמאו סיכם: "שיחקנו יותר טוב מול אילת, טוב יותר מאיך ששיחקנו במשחקים האחרונים. שמרנו על אינטנסיביות ואני שמח שהשגנו ניצחון בבית. אנחנו מנסים לעשות התאמות לפני כל משחק כדי להציג הגנה טובה. באופן אישי יש עוד דברים שאני לומד, יש הבדלים בין הליגה הישראלית ליורוליג, אבל אני מנסה לעשות הכי טוב שאפשר, אז אמשיך לנסות להשתפר" .

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עדיין לומד. דיברתולומאו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully