וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול מכללות: אלבמה זכתה באליפות

9.1.2018 / 7:24

טאצ'דאון של דבונטה סמית' בהארכה העניק לקרימזון טייד, שפיגרו בהפסקה 13:0, ניצחון 23:26 על ג'ורג'יה ואליפות חמישית בעידן ניק סייבן

שחקני אלבמה חוגגים זכייה באליפות המכללות. AP
עוד יחגגו שם לא מעט הלילה. שחקני אלבמה לאחר הזכייה/AP

בפעם החמישית תחת ניק סייבן זכתה הלילה (בין שני לשלישי) אלבמה באליפות ליגת המכללות, לאחר ניצחון דרמטי בהארכה על ג'ורג'יה 23:26. ואם אומרים שפוטבול הוא משחק של אימון, סייבן הדגים עד כמה.

כשהיא משתנקת ונראית בדרך להפסד עם פיגור 13:0, אלבמה הייתה צריכה זעזוע במחצית. סייבן החליט להושיב את הקוורטרבק ג'יילן הארטס ולהכניס למשחק את טואה טאגוביילואה, פרשמן עם ניסיון של שמונה משחקים. ההימור הזה עבד, וטאגוביילואה הוביל את הקרימזון טייד לקאמבק ולשיוויון באטלנטה. בהארכה הוא מסר לדבונטה סמית' ל-41 יארד וטאצ'דאון, והקרימזון טייד שוב הוכתרו לאלופים. סייבן השתווה לבר בריאנט עם מספר התארים הכלליים שלו - 6.

הארטס סיים את המחצית עם מאזן רע של 21 יארד בלבד, כשהוא משלים 3 מ-8 מסירותיו. טאגוביילואה נכנס במחצית השנייה ורשם טאצ'דאון שצימק ל-13:7, אבל ג'ייק פרום מסר למקול הארדמן, שהעלה ל-7:20. אחרי שני שערי שדה שצימקו ל-20:13, טאגוביילואה השלים טאצ'דאון שני במשחק, לקלווין רידלי, ועם 20:20 ההתמודדות הלכה להארכה. הבולדוגס עלו ראשונים על הלוח עם שער שדה, ומתוך ידיעה שחיסול הדרייב שלו הוא גם סוף הסיפור, טאגוביילואה רקח את הקאמבק.

הקוורטרבק שמוצאו מהוואי סיים עם 166 יארד, שלושה טאצ'דאונים ואיבוד. פרום סגר 232 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים.

דבונטה סמית שחקן אלבמה. AP
הרגע הגדול שלו. דבונטה סמית' חוגג באנדזון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully