וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה רוצה להציל את העונה דרך הגביע: "זה ישחרר את הפקק"

8.1.2018 / 8:49

הירוקים חוגגים את ההעפלה לשמינית הגמר, מחמיאים לשלומי אזולאי שהביא שינוי ומצהירים: "זה הסיכוי שלנו להפוך את העונה מזוועתית לטובה". דור אלו סומן, ומה עומד מאחורי העימות ביציעים?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. שחקן: "הגביע זה הסיכוי שלנו להפוך את העונה מזוועתית לטובה"

אנחת רווחה במכבי חיפה אחרי ההעפלה לשמינית גמר הגביע. הקבוצה חגגה על כר הדשא ובחדר ההלבשה במשך דקות ארוכות, במה שנראה כמו חגיגות זכייה בגביע. במסדרונות נכח גם הבעלים יעקב שחר ששחרר הרבה לחץ אחרי שנראה עצבני מאוד במהלך המשחק. "אולי הניצחון הזה ישחרר אצלנו את פקק הלחץ שיש בקבוצה", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "מגיע לנו סוף סוף לשמוח. זה לא היה משחק גדול שלנו, אבל הרבה לחץ השתחרר וזה חשוב להמשך העונה".

בחיפה משוכנעים שאפשר להציל את העונה בדרך גביע המדינה, בייחוד אם יעברו את היריבה הגדולה מכבי תל אביב שמחכה בשמינית. "כנראה שלא נשיג כלום דרך הליגה העונה", אמר שחקן נוסף, "הגביע זה הסיכוי שלנו להגיע לאירופה וגם להפוך את העונה הזו מזוועתית לטובה". למרות החגיגות, בקבוצה רחוקים מלהיות שבעי רצון מהיכולת וביקורות רבות נשמעו על השחקנים.

עוד בנושא

מכבי חיפה בשמינית הגמר אחרי ניצחון בפנדלים על הפועל תל אביב
מאס: "היה קרב מהדקה הראשונה",רפואה: "אני מאוד גאה שחקנים"
בשמינית הגמר: מכבי חיפה מול מכבי תל אביב, הפועל ר"ג-באר שבע

אליסון דוס סנטוס, מכבי חיפה. ברני ארדוב
סוף סוף מחייכים. שחקני מכבי חיפה/ברני ארדוב

2. אזולאי "מוסיף הרבה חכמה". דור אלו יחליף את מאבוקה?

לפני המשחק תכננו בצוות המקצועי להכניס את שלומי אזולאי בהדרגה ולהשתמש בו החל מהדקה ה-60, אלא שאז גילי ורמוט חלה ואזולאי נשאל אם הוא מסוגל לפתוח בהרכב. הקשר שחזר מפציעה ארוכה הסכים ובחצי השעה הראשונה הראה למה למרות שכמעט לא שיחק העונה, הוא עדיין מלך הבישולים של הקבוצה. ככל שהמשחק התקדם אזולאי התעייף ואיתו דעך כל התפקוד של הקישור של הירוקים. "שלומי שחקן חשוב מאוד", הודה אחד מחבריו לקבוצה, "הוא מוסיף הרבה חוכמה שחסרה לנו. חשוב שהוא יהיה כשיר". פרט לאזולאי, גם עומרי גלזר שספג ביקורות לאחרונה זכה הפעם למחמאות. מי שלא שיחק אתמול מסיבות מקצועיות היה המגן הימני ארנסט מאבוקה, ולירוקים יש כבר אלטרנטיבה: דור אלו סומן לעונה הבאה ובקבוצה מקווים שהפועל באר שבע תסכים לעסקה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שלומי אזולאי, רועי קהת, מכבי חיפה. ברני ארדוב
האיש שהביא את השינוי? שלומי אזולאי/ברני ארדוב

3. מה עומד מאחורי המכות בין חוגי האוהדים של מכבי חיפה

וגם דברים פחות נעימים התרחשו אתמול באצטדיון המושבה. במהלך המשחק נרשם עימות פיזי חריף בין חוגי האוהדים השונים של הירוקים, שבסיומו הורחקו כמה אוהדים מהמגרש. כמה אוהדים ותיקים שהיו ביציע העידו כי מדובר בעימות בין חברי הארגון הוותיק "הקופים הירוקים" לבין חברי ארגון חדש שמורכב בעיקרו מאנשים שפרשו מהקופים הירוקים.

ממכבי חיפה נמסר בתגובה לאירוע: "אנו מגנים את אירוע האלימות מאמש אך לא מתפלאים. כבר חודשים שאנו נאבקים במיגור האלימות ביציע: הרחקת אוהדים אלימים, תביעות אזרחיות, הפרדות, וכל סנקציה אפשרית. לצערנו בתי המשפט בישראל מתייחסים בסלחנות יתרה לאלימות בספורט ו-"אוהדים" אלימים שבים לזירה בה תקפו, בקלות יתרה. אנו בהידברות ותיאום מול המשטרה בתקווה למגר את האלימות בין הארגונים".

אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
אוהדי מכבי חיפה מתעמתים, אמש/ברני ארדוב

וככה זה נראה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully