וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן לשלם את החשבון: ג'קסונוויל הדיחה את בפאלו בילס

7.1.2018 / 23:16

החגיגה הגדולה של אוהדי הבילס הגיעה לסיומה עם הפסד 10:3 אצל הג'אגוארס. ג'קסונוויל תפגוש את פיטסבורג סטילרס בשלב הבא, למפגש ראשון בין הקבוצות בפוסט-סיזן מאז 2007. ניו אורלינס גברה על קרוליינה 26:31 ותצא למינסוטה

ארון קולבין שחקן ג'קסונוויל ג'אגוארס חוגג (במרכז). רויטרס
ארון קולבין והג'אגוארס חוגגים/רויטרס

תמונת הוויילד קארד בפלייאוף הושלמה הלילה. במפגש הראשון ניצחה ג'קסונוויל את בפאלו בילס 3:10, ניצחון פלייאוף ראשון של הג'אגוארס לאחר עשור, ותצא בשבוע הבא לעימות בפיטסבורג, הקבוצה שעליה קצרה את הניצחון האחרון בינואר. במפגש השני של הלילה גברה ניו אורלינס על קרוליינה 26:31 ותפגוש את מינסוטה בשבוע הבא.

משחקי השלב הבא:

ניו אינגלנד - טנסי
פיטסבורג - ג'קסונוויל
פילדלפיה - אטלנטה
מינסוטה - ניו אורלינס

אוהדי בפאלו בילס. AP
מסע הקסם תם. אוהדי בפאלו בג'קסונוויל/AP

ג'קסונוויל - בפאלו 3:10

אחרי האופוריה הגדולה בעקבות ההעפלה הראשונה של הבילס מזה 18 שנים לפלייאוף, השבוע החגיגי הסתיים עם הופעה מאכזבת ופספוס המפגש השלישי העונה עם טום בריידי והפטריוטס.

ג'קסונוויל, שזכתה לראשונה ב-AFC דרום, הייתה שותפה גם היא למשחק שהיה רחוק מלהתעלות לרמה גבוהה, אך השיגה את הטאצ'דאון שלה עם מהלך מנצח של בלייק בורטלס, שמצא את בן קויאק כשנותרו 42 שניות לסיום הרבע השלישי.

"לא היינו חדים, עשינו שטויות, אבל ידענו למצוא דרך לנצח", אמר בורטלס בסיום. לא חדים? באנדרסטייטמנט. זה לעתים לא היה משחק ניתן לצפייה, ועם יכולת כזאת בהיינץ פילד הג'אגוארס לא יחזיקו מעמד. הקוורטרבק סיים עם יותר יארדים בריצה (88) מאשר במסירה (87) וטאצ'דאון באוויר. בצד השני, לשון מקוי הפצוע הוכשר למשחק וגמל עם 75 יארד בריצה ו-44 בתפיסה. הקוורטרבק טיירוד טיילור נטש לקראת הסיום, ומחליפו ניית'ן פיטרמן מסר בניסיון השלישי לידיים יגואריות וחיסל את הסיכוי האחרון של הבילס בעונה הזאת.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ליכולת על המגרש לא נתגעגע, ליכולת של האוהדים שלהם בהחלט כן

ניו אורלינס - קרוליינה 26:31

המשחק השני של הלילה היה שונה בתכלית. לכאורה, זה היה אחד מאותם משחקים שבהם ברור מהרגע הראשון מי הקבוצה שתנצח בהתמודדות, אבל בסיום זה הלך למותחן ענק שכמעט הסתיים בעקיצה של הפנתרים.

ניו אורלינס הובילה 6:21 ונראתה בטוחה מאוד, אבל במחצית השנייה הצליחו הפנת'רס לצמק ל-24:19 ולזכות בכדור. הם בזבזו את ההזדמנות, הספיקו לצמק שוב ל-31:26 ואז עצרו את דרו בריס והסיינטס כדי לקבל הזדמנות אחרונה לנצח עם שתי דקות על השעון. קאם ניוטון הצעיד את החברים בלבן עמוק לתוך חלק המגרש של ניו אורלינס, אבל כשל והניצחון נשאר בביג איזי. הסיינטס יסעו למינסוטה בשבוע הבא.

ניו אורלינס עשתה את זה בדרך שבה התרגלה העונה לעשות את זה - משחק ההגנה. היא החזיקה את ניוטון והאורחים ללא טאצ'דאון עד שלהי הרבע השלישי וביצעה מהלכי מפתח שהותירו בידיה את הניצחון. בהתקפה, דרו בריס סיפק את הסחורה עם 376 יארד, שני טאצ'ים ואיבוד, כשמייקל תומאס (131 יארד) וטד גין ג'וניור (115 וטאצ'דאון) הם קוצרי הפירות העיקריים. ניוטון סיים עם 349 יארד ושני טאצ'ים, לגרג אולסן (107 יארד) וכריסטיאן מקאפרי (101).

שחקן ניו אורלינס סיינטס צ'רלס ג'ונסון מפיל את שחקן קרוליינה פנת'רס קאם ניוטון. AP
שוב דרך ההגנה. צ'רלס ג'ונסון מהסיינטס מקשה על קאם ניוטון/AP
שחקן ניו אורלינס סיינטס זק ליין. AP
זאק ליין מניו אורלינס רשם יארד אחד של ריצה במשחק - וזה הספיק לטאצ'דאון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully