וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - מכבי חיפה: גילי ורמוט החולה שוב לא בסגל

הצוות הרפואי בדק את הקשר שהחמיץ את משחק הגביע והחליט לא לסכנו גם ביום רביעי (20:30, ספורט1). קוסטדינוב שב להתאמן. שמעון אבוחצירה: "אסור לזלזל במכבי חיפה, היא קבוצה חזקה"

מחזור 17הסתיים10/01/2018
הפועל רעננה
    0
    • (38) סולליך
    • (69) סולליך
    • (76) רוקאביצה
    • (77) רוקאביצה
    מכבי חיפה
    יוסי ציפקיס

    הפועל רעננה:

    במצב רוח מעודד אחרי הניצחון בגביע, תגיע רעננה כשהיא מקווה לא להוציא את היריבה מהמשבר. המאמן מנחם קורצקי ייאלץ להסתדר ללא המגן הימני עדי נמני (צהובים) ואת מקומו אמור לתפוס עמנואל אמבולה, המשחק כמגן השמאלי בדרך כלל. ירדן כהן, שפתח מול רמת השרון בגביע, ימשיך לקבל את הקרדיט בצד שמאל של ההגנה. שמעון אבוחצירה אמר: "אנחנו בכושר טוב וצריכים להמשיך ביכולת שאנחנו מציגים בשבועות האחרונים. הכי חשוב לבוא למשחק מול מכבי חיפה בגישה הנכונה והחיובית כפי שאנחנו משחקים בתקופה האחרונה. אסור לזלזל במכבי חיפה, למרות כל התהפוכות שם, זו קבוצה מצוינת ואיכותית עם שחקנים טובים. אנחנו צריכים לבוא ולנצל את המומנטום ולהציג את אותה יכולת מהמשחקים האחרונים, לא להוריד רגל מהגז והכל יהיה בסדר".

    מכבי חיפה:

    הצוות הרפואי בדק היום את גילי ורמוט החולה והחליט שלא לסכן אותו בשלב זה ולאפשר לו מנוחה לקראת המשחק הבא של הקבוצה, מול מכבי תל אביב ביום שני. להפתעת השחקנים, המאמנים רוב מאס ואיתי מרדכי לא תרגלו את ההרכב, בפעם הראשונה העונה, ושומרים את הקלפים קרוב לחזה. יחד עם זאת, לא צפויים שינויים גדולים, ונראה כי רוב ה-11 שפתחו מול הפועל תל אביב בגביע המדינה יפתחו גם הפעם. גיורגי קוסטדינוב שב להתאמן, עומר דמארי הפצוע שוב יישאר מחוץ לסגל כשהמטרה היא שיחזור למשחק מול מכבי תל אביב.

    גילי ורמוט. ברני ארדוב
    ימשיך לנוח. ורמוט/ברני ארדוב

    טריוויה

    * מכבי חיפה היא הקבוצה היחידה העונה שעדיין לא ניצחה משחק חוץ בליגת העל. במאזנה רק שלוש נקודות כאורחת, עם חמישה הפסדים בשמונה משחקים ורק שלושה שערי זכות.

    * הירוקים ברצף של שישה משחקי ליגה ללא ניצחון, ומאז עומד רוב מאס על הקווים יש להם 0 נקודות ו-0 שערים. נשמע מוכר?

    * מתוך שמונה משחקים בהם אירחה את מכבי חיפה בכל המסגרות, הפועל רעננה ניצחה חמישה. עוד אחד הסתיים בתיקו ובשניים ניצחו הירוקים.

    * רעננה מגיעה אחרי שלושה משחקי ליגה ללא הפסד ו-9 מ-13 הנקודות שלה העונה הגיעו בחודשיים האחרונים, מאז מינויו של מנחם קורצקי.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: שלומי בן אברהם
    אצטדיון: נתניה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully