וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע ותדהמה: טנסי הפכה פיגור לניצחון גדול בקנזס סיטי

7.1.2018 / 7:12

הצ'יפס הובילו בבטחה והיו בדרך לניצחון קל, אבל זעזוע מוח של הטייט אנד הכוכב טראוויס קלסי ערער אותם, מרכוס מריוטה והטייטאנס הפכו פיגור 21:3 לניצחון 21:22 ועלו לשלב הבא. אטלנטה גברה בלוס אנג'לס על הראמס 13:26

טראוויס קלסי שחקן קנזס סיטי צ'יפס. AP
רגע המפתח במשחק בארוהד. טראוויס קלסי מתוקל, נפצע ויוצא מהמשחק/AP

ליל הוויילד קארד הראשון מבין שניים ב-NFL עמד בסימן ניצחונות חוץ. במפגש הראשון של הערב גברה טנסי במשחק דרמטי על קנזס סיטי 21:22, ובשני השביתה אטלנטה את ההתקפה הרומסת של הראמס, ניצחה בלוס אנג'לס 13:26 והבטיחה גם היא מקום בשלב הבא.

קנזס סיטי - טנסי 22:21

טראוויס קלסי הוא בלי ספק הטייט אנד הכי טוב ב-NFL בין אלה שלא משחקים עם טום בריידי. הלילה (בין שבת לראשון), הערך שלו גבה מחיר כבד מקנזס סיטי.

עם ארבע תפיסות ל-66 יארד וטאצ'דאון, הדומיננטיות של הצ'יפס מול טנסי הייתה מוחלטת, אבל ביתרון 3:14 קלסי תוקל, חטף זעזוע מוח ונטש את המגרש. הצ'יפס הספיקו לרדת להפסקה ביתרון 3:21, אבל תוכנית המשחק שלהם השתבשה לחלוטין. אלכס סמית', שהיה טוב במחצית הראשונה, נעלם ולא הצליח לספק את הסחורה, כשמנגד מרכוס מריוטה והטייטאנס נהנו מהמון מזל, תחילה בטאצ'דאון שבו מסר מריוטה, הכדור נהדף וחזר לידיו בדרך לצמצום הפער ל-21:10. לקראת הסיום, ביתרון 21:22, איבד דרק הנרי כדור שתורגם לטאצ'דאון של הצ'יפס, אבל בצפייה חוזרת השתנתה הפסיקה מאחר שהוא היה על הקרקע.

מריוטה סיים עם 19 מ-31 ל-205 יארד, שני טאצ'דאונים ואיבוד, הנרי סגר משחק גדול של 156 יארד וטאצ'דאון ב-35 נשיאות. 264 יארד ושני טאצ'ים לסמית'.

הטייטאנס ימתינו למשחק בין ג'קסונוויל לבפאלו כדי לדעת את מי יפגשו בשבוע הבא. אם הג'אגוארס ינצחו הם יסעו לפוקסבורו למפגש עם ניו אינגלנד, אם בפאלו תנצח, הטייטאנס יגיעו לפיטסבורג.

מרכוס מריוטה שחקן טנסי טייטאנס. AP
נהנה גם מהמזל, אבל הקאמבק הזה לחלוטין עליו. מרכוס מריוטה/AP

לוס אנג'לס ראמס - אטלנטה 26:13

בסופו של דבר הניסיון מדבר. אטלנטה, לאחר עונה בינונית, ידעה מה היא צריכה לעשות כדי לסלק את הראמס מהדרך. פחות משש דקות לסיום מסר מאט ריאן לחוליו ג'ונס לטאצ'דאון, ששלח את הפאלקונס למפגש עם פילדלפיה איגלס בשבוע הבא. ואם הם הצליחו לעצור את ג'רד גוף וטוד גרלי על 13 נקודות, מול ניק פולס זה אמור להיות קל יותר, אם כי הטמפרטורות הנמוכות בעיר האחווה לא יקלו על הקבוצה מהדרום.

זו הייתה הפעם הראשונה שבה אטלנטה מנצחת שנתיים ברצף בפלייאוף, וזה קרה בזכות הנחישות של ריאן, שסיים עם 218 יארד ב-21 מ-30 וטאצ'דאון, וג'ונס, שתפס ל-94 יארד. מעל לכל עמדה ההגנה, שהצליחה לבלבל את גוף (24 מ-45 ל-259 יארד וטאצ'דאון) ולגרום לו לרדוף לכל אורך המשחק. גרלי הוחזק על 101 יארד, בהם רק 43 בשלושת הרבעים הראשונים.

המהלך המשמעותי של המשחק נרשם סמוך לסיום הרבע הראשון, כשהשמטה של מחזיר הבעיטות של לוס אנג'לס פארו קופר תורגמה לטאצ'דאון של הפאלקונס וליתרון 0:13. מכאן רדפו הראמס, שהצליחו לצמק ל-13:7, 16:10 ו-19:13, עד לטאצ'דאון של ג'ונס שסגר עניין.

חוליו ג'ונס שחקן אטלנטה פאלקונס. AP
הניסיון דיבר. חוליו ג'ונס והפאלקונס בשלב הבא/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully