וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: סתיו פיניש מירר בבכי, השחקנים בהלם: "מי חלם שככה זה ייגמר?"

בני יהודה הודחה מהגביע במפתיע, שחקניה לקחו קשה את ההפסד: "לעוף ככה זה לא דבר שלקחנו בחשבון". דובב גבאי יעזוב לאשקלון בקרוב, בקבוצה מקווים שפציעת יובל אשכנזי לא חמורה

שחקני בני יהודה מאוכזבים. ברני ארדוב
"לא זלזלנו". שחקני בני יהודה מאוכזבים/ברני ארדוב

תחושות קשות בבני יהודה לאחר ההדחה אמש (שישי) מסיבוב ח' בגביע המדינה, אחרי הפסד 2:3 להפועל רמת גן בדו קרב פנדלים (0:0 ב-120 דקות). גיבור גמר הגביע בעונה שעברה סתיו פיניש מירר בבכי בסיום, ורבים מחבריו השפילו מבט גם כן. "זה כואב פה לכולם", ניסה להסביר אחד השחקנים אחרי המשחק. "אמרנו לפני המשחק שנעשה הכל כדי לשמור על הגביע. אף אחד לא חלם שככה זה יגמר".

אפילו הבעלים ברק אברמוב ויתר חברי ההנהלה לא ממש הצליחו לנחם את השחקנים. "כולנו ידענו שזו משימה כמעט בלתי אפשרית לקחת גביע שנה אחר שנה", הודה שחקן אחר. "אבל לעוף מהגביע בשלב כזה, אחרי משחק כזה, זה דבר שלא לקחנו בחשבון".

בבני יהודה אמנם התלוננו על תנאי מזג האוויר בסיום, אבל כל השחקנים לקחו אחריות ובקבוצה אמרו: "אי אפשר להגיד שזלזלנו, אבל היו לנו מספיק הזדמנויות כדי לגמור את המשחק".

ההדחה היתה עוד סימן לכך שהמומנטום המצוין שהוביל לשישה ניצחונות בשבעה משחקים הסתיים. במחזור הליגה הקודם הקבוצה הפסידה להפועל חיפה, וכעת היא מקווה שהפסד נוסף להפועל באר שבע במחזור הבא לא יוביל לכדור שלג.

הזהובים ינסו לחזק את הסגל בשניים עד שלושה שחקנים, ויהיו גם שחקנים שיעזבו. דובב גבאי, שככל הנראה יעבור בימים הקרובים להפועל אשקלון, הוא אחד מהם.

לקראת באר שבע, נראה כי רועי גורדנה שקיבל מול רמת גן דקות ראשונות מאז הפציעה, יפתח במקום של יובל אשכנזי שנפצע במהלך המשחק אמש. הקשר יעבור מחר בדיקות כדי להעריך אם רק מדובר במתיחה בשריר הארבע ראשי או בפציעה חמורה יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully