וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל זוסמן: "אני צופה בכל משחק של לוקה דונצ'יץ' ולומד ממנו המון"

5.1.2018 / 9:21

הישראלי בן ה-19 שואב השראה מהסלובני בן ה-18 לקראת המפגש בין מכבי תל אביב לריאל מדריד (21:45, ערוץ 10): "הוא קטן ממני, וכבר יודע לעשות הכל". דיאנדרה קיין דרוך: "אסור לרדוף אחריהם"

אתר רשמי

דריכות במכבי תל אביב לקראת המשחק הערב (שישי, 21:45, ערוץ עשר) מול ריאל מדריד. המאמן נבן ספאחיה לא היה מרוצה במשחקים האחרונים מההגנה והעיר לשחקנים על סגנון המשחק הסוליסטי: "אתם חייבים לשחק ביחד, לקחת ריבאונד, לא לתת לריאל לפתוח יתרון מולנו", אמר להם המאמן.

הצהובים יתמודדו ללא נוריס קול ודשון תומאס הפצועים, שהיו המצטיינים במפגש הקודם מול הבלאנקוס שהסתיים בניצחון מפתיע של הצהובים. בהיעדרם, שחקנים אחרים יצטרכו לקחת את המושכות.

דיאנדרה קיין, שלבטח יקבל יותר דקות משחק, אמר: "חשוב שנפתח טוב את המשחק. ריאל מדריד משחקת טוב מאוד בבית שלה. יש לנו כמה שחקנים פצועים, אז חייבים לשחק ביחד, כקבוצה. חייבים להוציא לפועל דברים נכון, לעשות עצירות, לעשות הכל כדי שלא נרדוף אחריהם".

יובל זוסמן החמיא ללוקה דונצ'יץ', כוכבה הצעיר של היריבה: "אני מסתכל על כל משחק שהוא משחק בו כדי לראות את הדברים הטובים שהוא עושה. אני חושב שהוא שחקן שאפשר ללמוד ממנו הרבה מאוד. הוא טיפה יותר קטן ממני, וכבר יודע לעשות הכל. כיף לראות ששחקנים בגיל הזה יודעים לעשות דברים כאלה".

יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
המודל לחיקוי: דונצ'יץ'. זוסמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully