וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תפתח את החוזה של עומרי גלזר

5.1.2018 / 7:28

סעיף בחוזהו קובע כי בינואר 2018 "ידונו מחדש על תנאי העסקתו", במידה ורשם 20 משחקים בהרכב. שחקנים הגיבו למחאת האוהדים: "קשה להתעלם, לא קל לחוות את המשבר הזה". מאס: "מאבדים הרבה כדורים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי חיפה זימנה את השוער עומרי גלזר לפגישה בנוגע לעתידו במועדון. הפגישה תתקיים על רקע סעיף בחוזה של השוער, לפיו "בחודש ינואר 2018 ידונו הצדדים מחדש על תנאי העסקתו". לגלזר יש חוזה לשנתיים נוספות במכבי חיפה, אבל עד כה הוא הרוויח משכורת חייל. כעת אמורה חיפה לשדרג את החוזה שלו, בהתאם לסיכום מוקדם יותר בין הצדדים. על פי הסיכום הזה, חיפה מחויבת לשדרג את שכרו של גלזר אם רשם 20 הופעות במדי הקבוצה. במחזור האחרון רשם גלזר את ההופעה ה-16 שלו בליגה, כשקודם לכן הוא הופיע ארבע פעמים בגביע הטוטו. כזכור, גלזר הוציא לאחרונה דרכון רומני ולכן לא ייחשב כזר אם יחליט לצאת בעתיד לאירופה. לאחרונה ספג השוער ביקורת על יכולתו, אבל בהתייעצות עם מאמן השוערים ניר דוידוביץ' הוחלט להמשיך ולהעניק לו קרדיט בהרכב. לעומתו, אוהד לויטה יעזוב כנראה בקיץ אחרי שעד לאחרונה לא שותף מסיבות שאינן מקצועיות.

הקבוצה ערכה אתמול אימון בצל ביקורת קשה שהשחקנים ספגו מהאוהדים. מתברר כי מחאת האוהדים החלה חמש דקות לסיום האימון, ולכן הצוות המקצועי לא ראה סיבה לחדש אותו. חלק מהשחקנים סיפרו כי האוהדים הטיחו דברים קשים לעברם, בזמן שחלקם עמד על כר הדשא והקשיב לביקורת. "קשה להתעלם מהקריאות האלה", אמר אחד השחקנים בסיום האימון. "גם לנו לא קל לחוות את המשבר הזה. המועדון נכשל העונה בכל פרמטר, אבל בעיקר מבחינה מקצועית. אי אפשר לשנות את המציאות, כנראה שצריך לוותר על העונה הזאת ולהתחיל הכל מחדש בקיץ. האוהדים צריכים להבין שאנחנו רוצים בהצלחה לא פחות מהם, אבל משהו עוצר אותנו".

עוד בנושא

אוהדי מכבי חיפה פוצצו את האימון: "אין לכם כבוד"
רועי קהת עשוי לעבור להפועל באר שבע בקיץ
מאור בוזגלו המריא לקראת בדיקת ארתרוסקופיה

עומרי גלזר מכבי חיפה. ברני ארדוב
יקבל שדרוג? גלזר/ברני ארדוב

איתי מרדכי ורוב מאס לא תרגלו את ההרכב לקראת הפועל תל אביב, אבל כבר עתה ברור שעומר דמארי וגיורגי קוסטדינוב ייעדרו ממנו בשל פציעות. ההולנדי אמר: "למשחקי גביע חוקים משלהם, יהיה משחק קשה. מדובר במועדון גדול עם הרבה מסורת. בין שתי הקבוצות יש יריבות גדולה, בעיקר במשחקי גביע. במשחק הקודם איבדנו יותר מדי כדורים, אבל אפשר לראות גם שאנחנו יכולים לשחק טוב כמו נגד באר שבע".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

במועדון ימשיכו לקדם את נושא שיתוף הפעולה עם איגביני יעקובו. חלוץ העבר הניגרי שמשמש כסקאוט של המועדון ביבשת אפריקה, שלח לאחרונה שני שחקנים לישראל לצורך התרשמות. "עד תום העונה ינחתו עוד מספר שחקנים בהמלצת יעקובו, לא בטוח שמישהו מהם יחתום אבל המטרה היא לפתח את הקשר עם יבשת אפריקה. אם נמצא שחקן אחד טוב מהרשימה, הרווחנו", אמרו במועדון. בחיפה ימשיכו לעקוב אחר נושא מרואן קבהא. השחקן מחזיק בהצעות משלוש הקבוצות הגדולות, אבל אף אחד עדיין לא מוכנה לשלם את הסכומים שדורשת מאריבור הסלובנית. על רקע הפרסומים באשר לורמוט ודמארי, בחיפה הבהירו אתמול שוב כי הם לא מתכוונים לשחרר אף שחקן מהסגל, אלא אם תוגש הצעה רשמית על אחד הזרים שמועמדים לעזוב, או שאחד השחקנים הישראלים יבקש לעזוב מיוזמתו ויוותר על החוזה בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully