וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אמיר עגייב חתם לשנה וחצי

הקשר שכמעט ולא קיבל דקות העונה בבית"ר ירושלים, ינסה לעזור לקובי רפואה לחזור לליגת העל. צפוי להרוויח כ-100 אלף דולר לעונה. עגייב: "ויתרתי על הצעות מליגת העל כדי להגיע לכאן"

מערכת וואלה!

הפועל תל אביב מתחזקת: הקבוצה של קובי רפואה החתימה היום (חמישי) לשנה וחצי את אמיר עגייב, קשרה של בית"ר ירושלים. עגייב, שצפוי להרוויח כ-100 אלף דולרים לעונה, עבר הקיץ מבני יהודה לבית"ר אך כמעט ולא קיבל דקות משחק אצל בני בן זקן וזו היתה שאלה של זמן עד שהוא יעזוב את הבירה. עגייב, שגדל בבני יהודה, שיחק בעונה שעברה באומוניה ניקוסיה הקפריסאית, אך בינואר 2017 חזר לישראל וחתם בבני יהודה, עמה הוא זכה בגביע אך לא הצליח להשתלב בשל פציעה טורדנית. הקשר הפך להחתמה הראשונה של האדומים והוא ינסה לסייע לקבוצה לעלות לליגת העל.

עגייב אמר לאחר החתימה: "אני מאושר לחתום במועדון ענק כמו הפועל תל אביב. היו לי הצעות מליגת העל ו-ויתרתי עליהן בשביל להגיע לכאן. עכשיו אני רוצה להתרכז במטרה הכי חשובה שהיא לעזור לקבוצה לחזור אל הליגה הבכירה".

שחקן הפועל תל אביב אמיר עגייב. פייסבוק רשמי הפועל תל אביב, אתר רשמי
עוזב את בית"ר אחרי תקופה קצרה ולא טובה. אמיר עגייב/אתר רשמי, פייסבוק רשמי הפועל תל אביב

הפועל תל אביב השיגה רצף של ארבעה ניצחונות עם קובי רפואה, אך לאחרונה נקלעה למשבר ולא ניצחה בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלה, כולל שני הפסדי בית רצופים להפועל פתח תקוה והפועל ראשון לציון. משחק הבכורה של עגייב צפוי להיות כבר ביום ראשון כשזו תארח את מכבי חיפה למפגש נוסטלגי במסגרת גביע המדינה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully