וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: קובי רפואה הורחק משני משחקים, קנס כבד לבית"ר

3.1.2018 / 21:44

מאמן הפועל תל אביב נענש בעקבות התנהגותו לאחר ההפסד לראשון לציון ויחמיץ את משחק הגביע נגד מכבי חיפה. איציק ניסנוב הורחק ממשחק. בית"ר נקנסה בסך 30,000 ש"ח בעקבות אבוקות ורימון עשן ביציע

קובי רפואה, מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הורחק משני משחקים. קובי רפואה/ברני ארדוב

הפועל תל אביב עמדה היום (רביעי) לדין בעקבות האירועים לאחר המשחק בו הפסידה לראשון לציון בליגה, כאשר מאמנה קובי רפואה הורחק משני משחקים בפועל בעקבות מילים שאמר לשופט. הבעלים איציק ניסנוב ממשחק אחד. בנוסף, הוטל קנס בסך 4,000 שקלים על הקבוצה.

רפואה ניסה להסביר את עמדתו בבית הדין ואמר: "מתנצל שנכנסתי בכלל למגרש כי זה לא תפקידי. יש כבוד בין מאמן ושופט ואני תמיד מכבד את השופט. כל שאמרתי לו זה היה למה הוא הוסיף דקה אחת בלבד. מנהל האצטדיות היה לידי, זה שופט שאני לא מכיר ואני מתנצל אם תוך כדי דיבור נגעתי בו". רפואה יחמיץ את המשחק המסקרן שמצפה לקבוצה בגביע מול הפועל תל אביב וכן את משחק הליגה מול בני לוד.

מהמועדון נמסר בתגובה: "תמוה ואף מקומם שמאמן אשר לא עמד לדין מעולם על הסעיפים שבהם הואשם, נענש בחומרה וללא התחשבות מצד בית הדין. לדיין הוצגו סרטונים אשר נוגדים את דו"ח השיפוט שהגיש השופט ואף מכתב שכתב מנהל האצטדיון, מר אבי סמובסקי, אשר נכח בקרבת האירוע וכתב במפורש כי לא היה כל מגע בין השניים".

"קובי רפואה הוא מאמן הוגן, שמעולם לא העליב שופט ומכבד את האיגוד. צר לנו שרגע לפני אחד המשחקים החשובים של המועדון העונה, החליט בית הדין להתעלם מכל הנתונים שהוצגו בפניו ובחר להתמקד בדוח השיפוט בלבד, ללא התחשבות בעברו של רפואה. יחד עם זאת, אנו סומכים על המאמן והצוות המקצועי שיביאו את הקבוצה ברמת מוכנות מקסימלית למשחקים הקרובים".

אלי טביב בעלים בית"ר ירושלים עם סיגריה. ברני ארדוב
נאלץ להתמודד עם עוד קנס. אלי טביב/ברני ארדוב

* בית"ר ירושלים עמדה גם היא לדין ונקנסה בסך של 30,000 שקל. זאת בעקבות העובדה שמספר אוהדים פתחו 3 אבוקות וזרקו רימון עשן במשחק הליגה האחרון מול מכבי פתח תקוה.

הפועל אשקלון נחלה הפסד כואב מאוד מול הפועל באר שבע במחזור החולף והיום (רביעי) היא גם נקנסה בסך של 15,000 בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. הקבוצה של נעים ספגה קנס בסך 10,000 שקל בעקבות זריקת כוס של אחד האוהדים למגרש ו-5,000 שקל נוספים בגין העובדה שהיא איחרה לעלות למחצית השנייה.

מהפועל אשקלון נמסר בתגובה כי: "הנהלת הפועל אשקלון מקבלת בהבנה את הכרעת בית הדין ותמשיך לעשות ככל יכולתה במיגור תופעות האלימות במגרשי הכדורגל ותנהג באפס סבלנות כנגד אוהדים מתפרעים".

* מכבי חיפה נקנסה בסך של 1,500 על זריקת טרופית של אחד מאוהדיה אל כר הדשא במהלך המשחק מול הפועל עכו במחזור החולף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully