וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "אם זה היה הפוך, השופט בחיים לא היה שורק לפנדל חוזר"

2.1.2018 / 9:50

בסכנין התקשו להירגע מהפנדל החוזר שקיבלה מכבי ת"א, שחקן: "יותר קל להקפיד נגדינו". קנדיל לחבריו: השופט אמר שהיה פוסק על עוד פנדל חוזר ומרחיק אותי אם קיארטנסון שוב היה מחמיץ

מחמוד קנדיל שוער בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
זעם על השופט. מחמוד קנדיל/אדריאן הרבשטיין

אכזבה גדולה נרשמה בבני סכנין אמש (שני) אחרי שיצאו ללא נקודות מהמשחק מול מכבי תל אביב בעיקר לאור התחושה שלמרות העליונות של היריבה, סכנין היתה יכולה להשוות לא פעם את התוצאה. "נכון שלא היינו עדיפים אבל אם היינו יודעים לנצל את המצבים שלנו היינו עם הרבה יותר נקודות העונה", הסביר שחקן בקבוצה, "אין ספק שאנחנו יכולים להשיג הרבה יותר".

בקבוצה זעמו על השיפוט ובעיקר על ההחלטה להעניק למכבי תל אביב פנדל חוזר אחרי שקנדיל הציל את הבעיטה הראשונה של קיארטנסון. שוער סכנין היה נסער לאחר השריקה לפנדל חוזר כאשר בסיום המשחק הוא סיפר לחבריו שהשופט ניגש אליו אחרי הכיבוש של וידאר קיארטנסון ואמר לו שאם גם היה הודף את הכדור השני היה שורק לפנדל חוזר. זאת משום שהשוער שוב יצא מהקו, וכן היה שולף לעברו כרטיס צהוב שני ומרחיק אותו.

ז'ורדן פושה שחקן הפועל רעננה. אדריאן הרבשטיין
מעניין את סכנין. ז'ורדן פושה/אדריאן הרבשטיין

"אולי השופט צדק מבחינת החוק היבש אבל אם זה היה הפוך הוא בחיים לא היה שורק לפנדל חוזר", קבע שחקן בקבוצה, "הרבה יותר קל להקפיד נגדנו ולהקל על קבוצות אחרות". בקבוצה חוששים שעלא אבו סלאח קרע את שריר הירך האחורי אך אבחנה סופית תקבע בימים הקרובים.

בעניין אחר השחקן הבוסני שבדי בחרודין אטאיץ' יחל בהתרשמות בקבוצה כאשר פליקס נעים מקווה מאוד שיוכיח את עצמו. בנוסף, בסכנין מחפשים חלוץ כאשר בהנהלה בודקים מול הפועל באר שבע אפשרות לשאול את אמיר חלאיילה. כמו כן בהנהלה עוקבים אחר ההתפתחויות בין הפועל רעננה לז'ורדן פושה ואם זה ישוחרר בסכנין ינסו לצרפו.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully