וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס טיוס: "הפועל תל אביב קבוצה שצריכים להיות מוכנים אליה"

2.1.2018 / 9:15

מכבי תל אביב מוכנה לדרבי השני בתוך שלושה ימים (21:00, ספורט 5). ספאחיה הדגיש את נושא ההגנה, טיוס התייחס גם לריאל מדריד בשישי: "אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה באירופה"

ברני ארדוב

לאחר שניצחה שלשום את הפועל תל אביב 85:96 בגביע המדינה, מכבי תל אביב תארח הערב (שלישי, 21:00, ספורט 5) דרבי נוסף, הפעם במסגרת הליגה. דשון תומאס הפצוע ודיאנדרה קיין לא נרשמו אצל הצהובים, בעוד ג'רל מקניל המושעה ייעדר אצל האדומים. הקבוצה מתכוננים במקביל גם למשחק החוץ נגד ריאל מדריד ביום שישי, והמאמן נבן ספאחיה הדגיש כבר בסיום הדרבי כי "חייבים לשפר את ההגנה ולעשות פחות טעויות".

עוד בנושא:

רגב פנאן: "אוהד צעק: 'משתין על הקבר של אבא שלך'"
הפועל תל אביב הוציאה הודעת גינוי לקריאות כלפי רגב פנאן
מכבי תל אביב ניצחה את הפועל תל אביב 85:96

רגב פנאן:

אלכס טיוס אמר לקראת המשחק: "בדרבי ביום ראשון הצגנו יכולת טובה. נשארנו מרוכזים למרות ששיחקנו במגרש של הפועל, רצינו להמשיך לשלב הבא בגביע. כולם עושים מה שצריך כדי להמשיך הלאה, אם זה לנוח ולהכין את הגוף".

טיוס החמיא ליריבה: "יש להם קבוצה מאוד מוכשרת, הפועל היא קבוצה שצריך להיות מוכנים מולה, כמו כל קבוצה בליגת העל. כולם רוצים לנצחו וזה מה שעשינו. התקרית של רגב פנאן? שמעתי על זה, אבל אני בטוח שזה מאחוריו ושהוא שמח שניצחנו את המשחק".

ומה לגבי היורוליג? "אנחנו קבוצה עם הרבה כישרון ויכולים לנצח כל קבוצה באירופה. הוכחנו את זה, אנחנו רק חייבים להיות עקביים יותר".

שחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס. ברני ארדוב
עוד דרבי, עוד ניצחון? טיוס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully