וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: ביקורת קשה נגד השיפוט, בחרודין אטאיץ' נחת למבחנים

1.1.2018 / 22:55

במועדון כועסים: "חטא כפול פרי יוצרו של שופט הרחבה גזל מאיתנו נקודות". אטאיץ', קשר התקפי בן 24 ששיחק בעבר בסלטיק ובעונה האחרונה בז'לגיריס, נכח באצטדיון ועשוי להצטרף

שחקני בני סכנין מתווכחים עם השופט. אדריאן הרבשטיין
התנפלו על שופט הרחבה רועי ריינשרייבר. שחקני בני סכנין/אדריאן הרבשטיין

בני סכנין הפסידה הערב (שני) 1:0 למכבי תל אביב באצטדיון בעכו ויצאה בתחושות קשות. למרות הרכב חסר מאוד, השחקנים של פליקס נעים החזיקו מעמד 56 דקות, עד הפנדל החוזר של וידאר קיארטנסון שהכריע את המשחק. בקבוצה כעסו מאוד על החלטת השופט גל לייבוביץ' לשרוק לפנדל וכן על ההוראה לבצע את הבעיטה מחדש, בעקבות איתות משופט הרחבה רועי ריינשרייבר שסימן לשופט הראשי על יציאתו המוקדמת מקו השער של מחמוד קנדיל לפני הפנדל הראשון, אותו עצר.

בהודעת המועדון נכתב: "חטא כפול פרי יוצרו של שופט קו החוץ גרע מבני סכנין צבירת נקודות. שריקה כפולה של פנדל שלא היה ואשר לוותה בפסילת הדיפה חוקית, אפשרו יתרון של הקבוצה האורחת. על פניו השיפוט נוהל נכון, רק שהחטא הכפול כיסה את המעשים הנכונים".

המאמן פליקס נעים היה רגוע יותר: "אני לא יכול להביע דעה על הפנדל עד שלא אראה את זה בטלוויזיה. הייתי רחוק מהאירוע, אגיב רק אחרי שאראה. במחצית השנייה השחקנים ניסו להתקיף יותר, להניע יותר את הכדור וגם הגענו קצת לשער שלהם, רק חסר הגרם של המזל כששלומי אזולאי היה מול השער. הפנים לנס ציונה ביום חמישי".

עוד בנושא:
מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את בני סכנין מפנדל של וידאר קיארטנסון

בחרודין אטאיץ' במדי סלטיק, 2013. GettyImages
נרכש על ידי סלטיק בגיל 17. בחרודין אטאיץ'/GettyImages

באצטדיון בעכו נכח הערב גם בחרודין אטאיץ', קשר התקפי בוסני-שבדי בן 24 ששיחק בשנתיים האחרונות בז'לגיריס הליטאית. אטאיץ', שבגיל 17 נרכש על ידי סלטיק הסקוטית ממאלמו והספיק להבקיע במדיה שער אחד, כבש שמונה שערים בעונה שעברה שהסתיימה עם זכייה של קבוצתו בארבעה תארים והוסיף עוד שבעה שערים העונה.

לסכנין יש כרגע שלושה זרים בלבד: וונדרסון ואברהם פאס שפתחו בהרכב ולוקאס גאושו שנותר על הספסל ועשוי לעזוב בינואר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully