וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תעמוד לדין על התנהגות הקהל, גם רפואה ואיציק ניסנוב

המאמן עשוי להיענש על התנהגות בלתי הולמת בהפסד לראשון לציון, במהלכו הורחק. הבעלים יישפט על העלבת שופט ("אתה הכי חלש בארץ"). הקהל השליך מציתים לעבר הקוון. עגייב צפוי להצטרף

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. ברני ארדוב
ייענש? קובי רפואה ביציע, לאחר שהורחק/ברני ארדוב

הפועל תל אביב ספגה ביום שישי הפסד ליגה שני ברציפות, 1:0 להפועל ראשון לציון, אך מסתבר שאיבוד הנקודות לא היה האפקט השלילי היחיד של ההתמודדות. היום (שני) החליט תובע ההתאחדות לכדורגל, עורך הדין ניר רשף, להעמיד שלושה גורמים שונים בקבוצה לדין בשל התנהגותם במושבה: המאמן קובי רפואה, שגם הורחק במהלך המשחק, העלים איציק ניסנוב והקהל.

נתחיל מרפואה. בדו"ח השופט קובי לחם הכהן נכתב שמאמן האדומים "ניגש אלי עם שריקת הסיום למחצית הראשונה והתלונן על כך שהוספתי רק דקה. הוא אמר 'הכדורגל הוא בשביל השחקנים, השופטים לא צריכים לגנוב את ההצגה. אז די, גועל נפש' ודפק בידו על החזה שלי מספר פעמים בצורה מאיימת. הוא לא הפסיק לצעוק גם בירידה לחדר ההלבשה והתלהם בצורה מזלזלת. גם אחרי שהורחק הטענות לא נפסקו ובסיום אמר לי 'איך קוראים לך? אני קובי רפואה ואני מבטיח לך שכל מה קרה פה היום לא יעבור בשתיקה'".

בנוגע לבעלים, על פי השופט ניסנוב העליב אותו, כאשר אמר: "אתה השופט הכי חלש בארץ ואדאג באופן אישי לכך שלא תשפוט אותנו יותר". גם אוהדי הקבוצה עשויים לגרום לה להיענש, לאחר שבדו"ח השופט נכתב כי הושלכו שלושה מציתים מיציע הפועל תל אביב על הקוון מאור לחם הכהן, וכי שניים מהם פגעו בגופו (ברגליו). הדיונים יתקיימו ביום רביעי בשעה 16:00.

אמיר עגייב בית"ר ירושלים. מגד גוזני
בדרך ללאומית? עגייב/מגד גוזני

בנושא אחר, בקבוצה מאמינים שקשר בית"ר ירושלים אמיר עגייב יחתום בימים הקרובים. בין הצדדים מתנהל משא ומתן מזה כשבועיים שבמהלכם הוצע עגייב להפועל תל אביב כחלק מעסקת על גוטליב, אך הפועל סירבה. כרגע השחקן דורש חוזה לעונה וחצי בשכר של 120 אלף דולר, אך בהפועל לא מעוניינים לשלם לו את מלוא השכר שקיבל בבית"ר. יחד עם זאת, בהפועל טוענים כי ישנה נכונות מצד השחקן לקצץ בשכרו ולכן מביעים אופטימיות בנוגע להשלמת המגעים.

בסביבתו של הקשר טענו הבוקר כי ישנה התקדמות, אך הדברים עדיין לא נסגרו ומשא ומתן ימשיך גם מול הפועל וגם מול בית"ר. בכל מקרה, אלא אם יתרחש מפנה מפתיע, עגייב אמור לחתום השבוע בהפועל תל אביב ולהפוך לשחקן הרכש של האדומים בעידן קובי רפואה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully