וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: ג'ון גרודן יאמן את הריידרס. ג'ון פוקס פוטר משיקגו

1.1.2018 / 20:21

"יום שני השחור" ב-NFL: ג'ק דל ריו סיים את תפקידו, גרודן יתפוס את מקומו. הקולטס שחררו את פגאנו, הברס את פוקס. וגם: תמונות מרגשות מבפאלו, כולל הרגע שבו סינסינטי נכנסה לאנדזון של בולטימור

ג'ון גרודן. AP
חוזר לקווים? ג'ון גרודן/AP

יש יום שני, ויש יום שני שאחרי המחזור האחרון בעונה הסדירה ב-NFL. "יום שני השחור", שבו נגזר דינם של רבים ממאמני הליגה יצא לדרך מיד לאחר סדרת המשחקים הראשונה אמש (ראשון), כשאינדיאנפוליס הודיעה כי היא נפרדת מצ'אק פגאנו. המאמן עמד על הקווים מ-2012, כשב-2015 הצעיד את הקולטס לגמר ה-AFC.

מאמן אחר שהולך הביתה הוא ג'ק דל ריו מאוקלנד. הריידרס הודיעו לאחר התבוסה 30:10 ללוס אנג'לס צ'ארג'רס כי הקדנציה בת שלוש השנים של דל ריו הגיעה לסיומה. הם במגעים עם ג'ון גרודן כבר זמן רב, וצפויים להציע לו גם אחוזי בעלות בנוסף למשרת האימון.

דטרויט פיטרה את ג'ים קולדוול לאחר 4 עונות כמאמן ראשי. זה קורה פחות משנה לאחר שחתם על הארכת חוזה. הליונס החמיצו את הפלייאוף פעמיים בארבע השנים הללו, כולל בעונה האחרונה, על אף שסיימו במאזן 7:9.

ג'ון פוקס ושיקגו כבר לא, אחרי שלוש שנים שבהן הברס סיימו אחרונים ב-NFC צפון תחת הדרכתו. מאזנו של פוקס, לו נותרה עוד עונה אחת בחוזה: 34:14.

מאמן אריזונה ברוס אריאנס צפוי לפרוש. דנבר הודיעה כי המאמן ואנס ג'וזף ימשיך למרות מאזן 11:5 בשנתו הראשונה על הקווים.

צ'אק פגאנו מאמן אינדיאנפוליס קולטס. Joe Mahoney, AP
יחפש תחנה חדשה. צ'אק פגאנו/AP, Joe Mahoney

ובנושא משמח יותר: אלפים חיכו לשחקני בפאלו בילס, ששבו ממיאמי כשהם נושאים בשורה: פלייאוף ראשון לאחר 18 שנה, בצורת הפלייאוף הארוכה ביותר בספורט האמריקאי. הבילס נעזרו בסנסציה בבולטימור, כשסינסינטי הנדסה דרייב ניצחון ב-27:31 על הרייבנס.

פשוט ניתן לציוצים לדבר.

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully