וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: הפועל תל אביב ביקשה את פושה, אך קורצקי סירב

31.12.2017 / 20:30

המאמן לא מוכן לוותר על החלוץ הצרפתי לטובת האדומים, שרצו אותו גם בקיץ האחרון. השוער הסלובקי תומאש קושיצקי שוחרר רשמית מרעננה, רן קדוש המועמד המוביל להגיע במקומו

בווידאו: ניר ברקוביץ', טוטו תמוז ומיקי סירושטיין בתוכנית הפייסבוק "טוכמן וחמי"

הפועל תל אביב מפעילה לחץ על הפועל רעננה להעביר אליה את ז'ורדן פושה, אבל קורצקי לא מוכן לשחרר אותו. החלוץ הצרפתי, שניהל מגעים עם האדומים במהלך הקיץ ובסופו של דבר העדיף לשחק בליגת העל, כבש שלושה שערי ליגה העונה. הוא לא היה בסגל אתמול (שבת) ב-2:2 של רעננה מול מכבי נתניה לאחר שסובב את הקרסול, אך הוא עשוי לשוב אליו לקראת משחק הגביע ביום שישי מול הפועל ניר רמת השרון.

תומאש קושיצקי שוער הפועל רעננה. ברני ארדוב
פרידה אחרי תשעה משחקי ליגה. תומאש קושיצקי/ברני ארדוב

מי ששוחרר היום באופן רשמי מהמועדון הוא השוער הסלובקי תומאש קושיצקי, שגם הוא לא נכלל בסגל למשחק מול נתניה. קושיצקי בן ה-31 רשם תשע הופעות בליגת העל ושמר על רשת נקייה בארבעה משחקים, אך במועדון הוחלט לוותר על שירותיו.

הנהלת הפועל רעננה רוצה לתת אמון בשוער הצעיר אסף צור, למרות הטעות הגדולה בשבת ולאור העובדה שהגיע כפרויקט עתידי, אך קורצקי מעדיף שלא לקחת סיכון ורוצה ניסיון לקראת המשך מאבקי התחתית. רן קדוש (הפועל חיפה) הוא המועמד המוביל לעמדה זו ואחריו נמצאים גם אוהד לויטה (מכבי חיפה) וגולן אלקסלסי (מכבי נתניה). אם אחד משוערי המשנה הללו לא יגיע, רעננה תחזור לאופציית השוער הזר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully