וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "אם היינו מנצחים אולי זה היה פותח לנו את התיאבון"

הזהובים התאכזבו מההפסד להפועל חיפה, אבל התעודדו מהיכולת. דן מורי: "היה לנו משחק טוב, אבל הפעולות האחרונות בהתקפה היו קצת פחות טובות. עכשיו מתכוננים להפועל רמת גן בגביע"

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. קובי אליהו
עודד את השחקנים. אבוקסיס/קובי אליהו

על אף ההפסד המרגיז אתמול להפועל חיפה (שבת, 1:0) בבני יהודה היו מרוצים מהיכולת של השחקנים והמחויבות שהם הראו. הזהובים שהגיעו למשחק אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, היו עדיפים לאורך ההתמודדות ואחד השחקנים אמר: "אם היינו מנצחים אולי זה היה פותח לנו את התיאבון עוד יותר. הדבר החשוב הוא להמשיך באותה יכולת". דברים דומים השמיע המאמן יוסי אבוקסיס, שבסיום המשחק נכנס לחדר ההלבשה ועודד את שחקניו.

"היה לנו משחק טוב", אמר דן מורי בסיום המשחק, "זה כואב לקבל גול בדקה כזאת, אבל אנחנו צריכים לשנס מותניים ולהרים את הראש. אנחנו יודעים מה אנחנו שווים. יש גם משחקים כאלה. יש מצבים כאלה שהכדור לא נכנס, הפעולות האחרונות שלנו היו קצת פחות טובות, אבל אני גאה בשחקנים. עבדנו קשה, באנו מוכנים ואני מקווה שבמשחק הבא זה ישתנה. כמו שאחרי כל ניצחון שלנו לא התרגשנו, גם אחרי הפסדים אנחנו יודעים להסתכל לעצמנו בלבן של העיניים ולנתח את הטעויות שהיו".

במחזור הבא בני יהודה תתארח אצל הפועל באר שבע ובקבוצה מקווים לא להיכנס לרצף שלילי. יחד עם זאת, הראש הוא קודם כל במשחק גביע המדינה נגד הפועל רמת גן ביום שישי. מחזיקת הגביע מתכוננת למשימה קשה ומורי אמר: "לא לוקחים גביע בסיבוב הראשון אלא בגמר. צריך לעבור שלב אחרי שלב ומשחק אחרי משחק. יש לנו משחק לא קל מול הפועל רמת גן, נתכונן אליו במלוא הרצינות ואני מקווה שנעבור אותו".

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully