וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שגב סיפר לשחקני מכבי תל אביב על הדרבי, המשחק לא ישודר?

30.12.2017 / 22:28

הקפטן הסביר לחבריו על היריבה ברבע גמר הגביע. ספאחיה: "ההפסד למלאגה לא ישנה כלום". האדומים איתנים בדעתם לא לאפשר את שידור המשחק (א', 21:00). ירושלים תארח את ב"ש (19:30, 5+)

שחקן מכבי תל אביב איתי שגב. יוסי ציפקיס
סיפר לשחקני מכבי תל אביב על הדרבי. איתי שגב/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב תפגוש מחר (ראשון, 21:00) את הפועל תל אביב בדרייב אין במסגרת רבע גמר גביע המדינה. הצהובים מגיעים לאחר שהתאכזבו מההפסד למלאגה ביום חמישי, ולא רוצים לנחול הפסד נוסף בגביע. השבוע החולף כלל לא מעט סערות סביב קיום הדרבי: הפועל תל אביב זעמה על איגוד הכדורסל וערוץ הספורט על מועד קיום המשחק, ועדיין איתנים בדעתם לא לתת לערוץ הספורט לשדר את המשחק. חברת היכלי הספורט, המנהלים את האולם, יתמכו בהחלטתם של ראשי האדומים.

במכבי תל אביב מאוד לא אוהבים את ההתנהלות לקראת המשחק, אולם מעדיפים לשמור על פרופיל תקשורתי נמוך בנושא. יחד עם זאת, בקבוצה ביקשו מהשחקנים "לא להיגרר לפרובוקציות", כשהם מזהירים מהאווירה החמה הצפויה בדרבי. כמו כן, במועדון סיפרו לשחקנים על ההיסטוריה בין שני המועדונים. הצהובים ישחקו בלי דשון תומאס הפצוע וארט פראחוסקי.

מאמן הקבוצה נבן ספאחיה אמר לקראת המשחק: "אנחנו מרוכזים בהכנה למשחק מול הפועל תל אביב וניגש אליו באותה רצינות כמו לכל משחק במטרה לנצח. הפועל קבוצה טובה ומאומנת היטב, יהיה עלינו הרבה לחץ , אבל גם עליהם. בכל פעם שאנחנו במצב קשה, אנחנו מופיעים ומוכיחים שאנחנו יכולים לשחק בכל מצב ותחת כל לחץ. אמרתי לשחקנים מה מצפה להם, אבל אני לא אגלה לכם מה". לשאלה האם ההפסד למלאגה פגע בביטחון של הקבוצה, השיב הקרואטי: "זה לעולם לא יקרה. אמרתי בתחילת העונה שזו עונה ארוכה מאוד, הפסד אחד לא יכול לשנות את פילוסופית המשחק שלנו וגם הפסדים לא יכולים לשנות את הדרך שלנו".

הקפטן איתי שגב, שמעמיד העונה ממוצעים של 4.9 נקודות ו-3.9 ריבאונדים בליגה, הוסיף: "סיפרתי לשחקנים מה הולך להיות ועל ההיסטוריה בין המועדונים. יש לנו תחושה טובה, כולם מבינים מה המשמעות של המשחק. כל מה שקורה מסביב למשחק לא משפיע, אנחנו שחקני כדורסל ותפקידנו לשחק כדורסל. לא צריך להעביר מסרים לאוהדים".

הפועל תל אביב תשחק ללא ג'רל מקניל המורחק. המאזן בדרבים הגביע הוא 3:22 למכבי. מפגש הגביע האחרון היה ב-2015, אז מכבי ארחה וניצחה 71-73. הניצחון האחרון של האדומים בדרבי גביע היה ב-1988, בשמינית הגמר זה נגמר 82-88 באוסישקין. מכבי ת"א זכתה בשמנה הגביעים האחרונים, אבל מעולם לא התארחה אצל הפועל בהיכל שלמה במסגרת הגביע. נבן ספאחיה עדיין לא זכה בגביע המדינה. לדני פרנקו זכייה אחת כמאמן הפועל חולון.

יותם הלפרין, הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
רוצה להימנע מסנסציה. הלפרין/אדריאן הרבשטיין

הפועל באר שבע - הפועל ירושלים (19:30, 5+)

לאחר שסיימה את דרכה באירופה, הפך הגביע חשוב פי כמה עבור הירושלמים. בשמינית הגמר הביסה האלופה 74:90 את נהריה, לאחר מכן הובסה גם מול גלאטסראיי במשחק הנעילה ביורוקאפ, ומחר היא תקווה שלא למעוד מול המדורגת שביעית בליגה הלאומית. לבאר שבע בין התקציבים הגבוהים בליגת המשנה, אולם היא חווה עונה מאכזבת יחסית ובקבוצה רוצים לפצות במשחק הגביע ולהפתיע. במועדון אף מצפים לתפוקה גדולה יותר משני הישראלים שחתמו בקיץ, אור סולומון וטוני יאנגר, שמאכזבים עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully