וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "ניצחון ענק במשחק הכי פחות טוב שלנו העונה"

30.12.2017 / 18:05

מאמן הפועל חיפה התמוגג מה-0:1 על בני יהודה, שהשיב את קבוצתו לפסגה: "זה אומר שיש לי קבוצה עם אופי. אנחנו רצים לאליפות? עוד לא". אבוקסיס: "שלטנו כל המשחק, גאה בשחקנים שלי"

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
"זה ניצחון של אופי". קלינגר/קובי אליהו

הפועל חיפה שבה הערב (שבת) למקום הראשון בליגת העל לאחר שניצחה את בני יהודה 0:1 משער דרמטי של ראדי גנסארי. היה זה ניצחון החוץ הראשון של האדומים על הזהובים מאז נובמבר 1999, כהחדשות הרעות הגיעו מכיוונו של עדן בן בסט, שנפצע והוחלף במחצית הראשונה. "הוא הרגיש את השריר שלו מאוד כואב ועומד להימתח, ולא לקחנו סיכון", אמר ניר קלינגר על החלוץ שלו.

המאמן המנצח התמוגג בסיום והוסיף: "היום לא תלשתי שיערות, קרעתי את המעיל. זה ניצחון ענק נגד קבוצה מצוינת, בני יהודה בכושר יוצא מהכלל. זה ניצחון של אופי, ידענו איך המשחק הזה יתפתח, שהם מרגישים טוב ויש להם שחקנים עם ביטחון. נתנו להם לשלוט במשחק, הבעיה היתה שאת הדברים החזקים שלנו לא עשינו טוב היום, בעיקר במחצית השנייה. זה לא היה משחק טוב שלנו. אני מספיק כן להגיד שזה היה המשחק הכי פחות טוב שלנו העונה אבל במשחק כזה לקחנו שלוש נקודות נגד בני יהודה בחוץ אז יש לי קבוצה עם אופי".

קלינגר נשאל האם קבוצתו רצה לאליפות והשיב: "עוד לא. אין פה שום אלמנט של פחד. אנחנו יודעים לשחק עם המילים והתקשורת בצורה חכמה כדי שזה לא ייצור הפרעה או בלבול, אבל אנחנו שם. כל שבוע אנחנו אומרים שאנחנו רוצים לחזור למקום הראשון".

מנגד, המאמן המפסיד יוסי אבוקסיס, שראה את רצף הניצחונות שלו נקטע על ארבעה, סיכם: "זו לא הפעם הראשונה שרואים משחק חד-צדדי, במיוחד במחצית השנייה, ומפסידים אותו - זה קורה. זה עניין של מזל. היתה פה שליטה שלנו לאורך כל המשחק, היה משחק מצוין של יונתן לסיים את המשחק, אבל זה הכדורגל. זה הספורט היחיד שאפשר להיות יותר טוב ולא לנצח, אבל גם אנחנו ניצחנו ככה. אני כל כך גאה בשחקנים ומרגיש הערכה גדולה מאוד כלפיהם. הם ניטרלו את הפועל חיפה לכל אורך המשחק, בצורה מוחלטת, גם בחצי השני. התוצאה לא טובה אבל היכולת כן. היה חסר לנו קצת דברים בחלק האחרון, אבל הקצב שלנו היה גבוה לכל אורך המשחק".

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 0:1 את בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully