וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "כבר שנים שאת כל הזבל זורקים לראשון והם ניצחו אותנו? בושה"

המדריך ללאומית: למרות הניסיונות של קובי רפואה לשדר עסקים כרגיל, בהפועל תל אביב לקחו קשה את ההפסד להפועל ראשון לציון, ומפנים אצבע מאשימה כלפי המאמן: "לא צריכים את הצעקות שלו"

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"מספיק לראות את הפרצופים ביציע". אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

"לא ייאמן", צעק אחד מעובדי הפועל תל אביב בסיום המשחק. "את כל הזבל אצלנו זורקים לראשון כבר שנים והם ניצחו אותנו? בושה". אם לא הבנתם, אז בהפועל תל אביב, למרות הניסיונות של קובי רפואה לשדר עסקים כרגיל בראיון לאחר ההמשחק, לקחו את ההפסד אמש (שישי) לראשון לציון די קשה. אחרי הפיטורים של מוטי איוניר, השחקנים מבינים את מה שכבר כולם יודעים: שהם הבאים בתור לעזוב. וכשהלחץ עובד לא רק מכיוון הקהל, אלא גם מכיוון הצוות המקצועי, נראה ששום דבר או יותר נכון אף שחקן לא מצליח להתבלט וזה לא בגלל רק שני ההפסדים האחרונים.

"כולם פה בלחץ", אמר אחד השחקנים אחרי המשחק. "אף אחד לא נראה טוב. מי שירצה להישאר במועדון יצטרך להתמודד". אולי האכזבה הכי גדולה בהפועל תל אביב בשבועות האחרונים היא היכולת הגרועה שמציג מוטי ברשצקי. בקבוצה אומנם מנסים לעודד את הקשר בכל רגע, אבל יודעים שמדובר בתקופה לא טובה. חלק מהשחקנים כבר מצאו אשם, ומפנים אצבע לכיוון קובי רפואה: "במועדון גדול צריך מישהו שירגיע את השחקנים, מישהו שיהיה רגוע על הקווים", עקץ את המאמן אחד השחקנים. "מספיק לראות את הפרצופים ביציע. אנחנו לא צריכים את הצעקות של קובי, זה עושה לנו יותר גרוע".

עוד בנושא:

לאומית: הפועל תל אביב הפסידה 1:0 לראשון לציון, קובי רפואה הורחק
קבלן שיפוצים: קובי רפואה מתכונן למיני מהפכה בהפועל תל אביב

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. ברני ארדוב
כואב לו על הקהל. קובי רפואה/ברני ארדוב

ככל שהמשחקים עוברים והיכולת לא משתפרת אלא נדמה שרק הולכת אחורה, כך גם התקציב שרפואה יקבל בחלון העברות של ינואר הולך וגדל. המאמן רוצה לראות ארבעה שחקנים שיגיעו בחלון ההעברות החורפי, אבל הפסד נוסף וחלון ההעברות של האדומים יהיה פורה יותר משחושבים. "אין לי מה לבקר את השחקנים" אמר רפואה לאחר המשחק. "נחזק ונרים אותם וניתן להם הכל כדי שיחזרו למסלול הניצחונות. אין ברירה אחרת. אנחנו צריכים לשחק מסודר ולהחזיר לעצמנו את כוח ההרתעה, אבל זה לא קורה. כשלא הולך, אז לא הולך עד הסוף. הכי קל להאשים, אבל זה מה שיש ועם זה נתמודד".

"הכי כואב לראות את האוהדים שלנו", הוסיף המאמן. "כאב לב על הקהל, זה מציק לי. כל שבוע מגיעה כזאת כמות של קהל ואנחנו מאכזבים. במועדונים גדולים יש לחץ תמיד, צריך להתמודד עם זה. השחקנים צריכים לעמוד בלחץ הזה, זו הפועל תל אביב. אף אחד לא ציפה לתקופה כזאת, אלו לא היו התוכניות, אבל זו עובדה וזו המציאות. אני לא בורח מאחריות ויודע מה שצריך".

עוד באותו נושא

לאומית: הפועל תל אביב הפסידה 1:0 לראשון לציון, קובי רפואה הורחק

לכתבה המלאה
מאמן הפועל ראשון לציון ניר ברקוביץ'. ברני ארדוב
"בינתיים אני עושה עבודה טובה". ניר ברקוביץ'/ברני ארדוב

אבסורד, אבל בעוד ראשון לציון דאגה שהפועל תל אביב תכנס למשבר, היא דווקא זו שרשמה ניצחון ראשון מזה ארבעה מחזורים וכנראה גם יציאה מהמשבר שפקד אותה. הכתומים, כמו עוד כמה קבוצות בליגה, עדיין חולמים על עלייה לליגת העל. "בינתיים אני עושה עבודה טובה", הגיב ניר ברקוביץ' לביקורות עליו ועל אחיו איל בסיום המשחק. "ארבעה משחקים לא ניצחנו והייתה תקופה לא טובה. החזרתי עם הניצחון הזה לכל המבקרים. אני מאמין שנוכל ללכת עד הסוף עם חיזוק בינואר. השאיפה היא לעלות. אפשר לנצח בליגה הזאת וגם להפסיד לכל קבוצה. זו ליגה משוגעת ואנחנו מאמינים שאפשר לעשות את זה".

אז נכון, בבית משפחת ברקוביץ' לזרוק משפטים לאוויר זה עניין שבשגרה. לא סתם מתחילת העונה השלט: "מספר אחד בדיבורים ואפס במעשים", המכוון לבעלים, איל ברקוביץ', מתנוסס ביציע האוהדים. שם טוענים כי הברקוביצ'ים כל הזמן מצהירים שהם יביאו רכש למועדון שבפועל מתחילת העונה הסגל רק הולך ומצטמצם. בחודש הבא בעיריית ראשון לציון יצטרכו להצביע האם לאשר שוב תמיכה כספית גדולה בקבוצה. תשובה שלילית מצד העירייה והקבוצה תצטרך למצוא דרך לסיים את העונה ללא חובות. אבל זה לא מה שיעצור את ברקוביץ' ג'וניר להצהיר כי יגיע חיזוק.

חוץ מזה, על אף ריצת האמוק שלו אל הדשא אחרי הניצחון, המאמן ניסה לשמור על איפוק בראיון אחרי המשחק ולא לשבח את עצמו יותר מידי: "ניצחון גדול. אני תמיד רץ אחרי ניצחונות. הפועל תל אביב תעלה בסוף העונה כי היא קבוצה מעולה שלא בתקופה טובה. עשינו משחק גדול וכל הכבוד לבחורים כי מגיע להם שאפו. עד עכשיו הם קצת מאכזבים אבל אני מאמין שבינואר יביאו חיזוק ואז הם יהיו יותר טובים. שמתחיל המשחק, אם אתה נותן כבוד ליריב אז אכלת אותה".

"עמדנו יפה על המגרש", סיכם ברקוביץ' את דבריו. "החברה רצו ועבדו בלי סוף. אמרתי להם בתחילת המשחק שאם הם ירוצו יותר מהפועל תל אביב אז ננצח וככה זה היה. אני עוד צעיר ואני רק בן 35. אמרתי שעד גיל 40 אהיה בליגת העל. יש לי זמן. אם הייתי מוציא יותר אם הייתי מאמן הפועל? לא יודע. יש להם מאמן מצויין וכרגע הם לא בתקופה טובה. הם עוד ינצחו בליגה הזאת והם קבוצה מעולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully