וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: פיליפה אוליביירה, ששיחק בעבר בצ'לסי, מתאמן עם הקבוצה

28.12.2017 / 17:20

הקשר הפורטוגלי בן ה-33 שיחק בעונה שעברה באנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית אך מאז לא מצא קבוצה. שיחק בצעירותו בבלוז, פארמה, טורינו, בראגה ובנבחרות הצעירות של פורטוגל

שחקן וידאוטון פיליפה אוליביירה. AP
פיליפה אוליביירה במדי וידאוטון ההונגרית/AP

בני סכנין החלה לבחון את פיליפה אוליביירה, שחקן כנף פורטוגלי בן 33 עם עבר בצ'לסי ובנבחרות הצעירות של פורטוגל שהתחיל להתאמן עם הקבוצה. מדובר בשחקן חופשי מאז סוף העונה שעברה, אז שוחרר מאנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית, קבוצתם של המאמן הישראלי רוני לוי והשוער אריאל הרוש. בסכנין מעוניינים לראות האם התקופה בה לא שיחק וגילו המתקדם השפיעו משמעותית על חדותו וכושרו.

אוליביירה התחיל את הקריירה שלו במחלקות הנוער של בראגה ופורטו והצטיין במדי נבחרות פורטוגל לגילאי נוער. היכולת הטובה הובילה להתעניינת של המועדונים הגדולים ובשנת 2002 הוא נרכש על ידי צ'לסי תמורת 500 אלף ליש"ט, וערך את הופעת הבכורה שלו באוקטובר של אותה שנה נגד מנצ'סטר סיטי. הוא שיחק חמישה משחקים בלבד במדי הבלוז, התקשה להשתלב ולאחר מכן התחיל לנדוד בין מועדונים קטנים יותר אך לא הצליח להותיר חותם רציני. הוא שיחק בין היתר במאריטימו, בראגה, פארמה, טורינו, וידאוטון ההונגרית ובסיום העונה שעברה שוחרר כאמור מאנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית .

בעניין אחר, בקבוצה מעריכים שמוחמד כליבאת שסובל מקרע בשריר האחורי ייעדר כחודש.

עוד בנושא:

בני סכנין: חשש שאצטדיון דוחא לא יאושר עד סוף העונה הסדירה
ליגת העל: הפועל רעננה ובני סכנין נפרדו ב-1:1 במגרש מוצף

צפו בביצועיו של אוליביירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully