וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן רייכרט מנהל מגעים עם מאריבור, הפועל עכו גיששה בעניינו

28.12.2017 / 14:31

הקשר שלא נמצא בתכניות של זולטה וארחם, עשוי להצטרף לקבוצה הסלובנית. נועלת הטבלה ממתינה להתפתחויות ומקווה לצרף אותו. גם אמיר חלאיילה מהפועל באר שבע על הכוונת של עכו

עריכה: מתן חדד

בוידאו: תכנית הפייסבוק "טוכמן וחמי"

הפועל עכו גיששה אצל הקשר בן רייכרט. הקשר לא מקבל דקות בקבוצתו הבלגית זולטה וארחם והמנכ"ל דניאל סטנצ'ו מאוד רוצה לראות אותו מגיע לנועלת הטבלה. הרומני משוכנע שרייכרט יוכל להוות שובר שוויון במאבקי ההישרדות, אבל הקשר בן ה-23 לא מעוניין לחשוב בשלב זה לישראל ומעדיף למצות אופציות בליגות אחרות. אחת מהאופציות היא מאריבור הסלובנית, שכבר מנהלת שיחות עם הקשר. אם המגעים לא יעלו יפה, עכו תנסה לשכנע אותו להצטרף לפחות לחצי עונה.

רייכרט הצטרף לזולטה וארחם בקיץ ושיחק בכמה משחקי אימון, אבל אחריהם המאמן פרנק דורי החליט שהוא לא בתכניות שלו. אחרי שבועות ארוכים בהם ישב ביציע, רייכרט דווקא נכלל בסגל בשלושה מארבעת משחקי הליגה האחרונים של הקבוצה, אבל הוא לא שותף.

שחקן נוסף שנמצא על הכוונת הוא אמיר חלאיילה מהפועל באר שבע. בעכו מחפשים חיזוק לחלק הקדמי בעלויות לא גבוהות וסימנו את השחקן הצעיר שממעט לקבל דקות בבירת הנגב. חלאיילה בן ה-20 ביקש להשתחרר מבאר שבע בהשאלה, אבל בינתיים נתקל בסירוב. חיד עם זאת, בעכו מאמינים שהם יצליחו לשכנע את ראשי האלופה להשאיל להם אותו. חלאיילה מועמד גם לקבוצתו החדשה של מוטי איוניר, אולימפיה פראג שמשחקת בליגת המשנה בצ'כיה.

שחקן הפועל תל אביב בן רייכרט. יוסי ציפקיס
מעדיף להישאר באירופה. רייכרט/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully