וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע חגגה: "הניצחון היה חשוב". אלו מאוכזב ממעמדו

26.12.2017 / 7:47

בקבוצה היו מרוצים מהניצחון על מכבי חיפה וכעסו על הביקורת: "כשאנחנו מנצחים אנחנו צריכים להתנצל". שחקנים בקבוצה מעידים "אלו נראה כמו שבר כלי ועשוי לבקש לעזוב בקרוב"

1. מרוצים מהתוצאה, פחות מהיכולת

בהפועל באר שבע חגגו את הניצחון אמש (שני) על מכבי חיפה למרות שהיכולת במרבית המשחק לא היתה לרוחם של אנשי הצוות המקצועי. עם זאת, בקבוצה לא אוהבים את הביקורת שהמועדון סופג בייחוד לאור העובדה שהם במקום הראשון. "יש תחושה שכשאנחנו מפסידים קוטלים אותנו ושכשאנחנו מנצחים אנחנו צריכים להתנצל", כעס אחד מהשחקנים. "ברור שיש לנו מה להשתפר אבל אתמול ראינו קבוצה מחוייבת שגם בדקות לא טובות הייתה עדיפה. אחרי שני הפסדים המשחק הזה היה חשוב לנו מאוד".

בקבוצה החמיאו לכל חוליית ההגנה כולל לגיא חיימוב. כמו כן, מיכאל אוחנה שחוזר לאחרונה לקבל קרדיט זכה למחמאות. "יש הרבה שחקנים שקיבלו צ'אנס בתקופה האחרונה והוכיחו את עצמם", טענו בקבוצה, "זו לא קלישאה שאנחנו אומרים שיש לנו סגל שכל שחקן בו יכול להיות בהרכב".

עוד בנושא:

אלונה ברקת: "מצפה להתנהגות ספורטיבית כפי שהורגלנו מהאוהדים שלנו"
הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את מכבי חיפה וחזרה לפסגה

טוני וואקמה הפועל באר שבע. ברני ארדוב
כמה שהוא חסר לבאר שבע. אנתוני וואקמה/ברני ארדוב

2. רשימת ה"ממורמרים" מתארכת

לצד השמחה המקצועית על הניצחון והחזרה לפסגה, נראה שרשימת ה"מאוכזבים ממעמדם" בקבוצה הולכת ומתארכת. כזכור, אתמול פרסמנו שהחלוץ הצעיר אמיר חלאיילה ביקש לעזוב, כאשר גם תומאש פקהארט מעוניין לעזוב את הקבוצה בעקבות מיעוט הדקות. איסק קואנקה שוב לא היה בסגל ובבאר שבע ינסו להגיע איתו להסדר בינואר כדי להביא לעזיבתו. קואנקה עדיין לא קיבל הודעה מהקבוצה על כך, אך ידרוש לקבל חוזה בשכר מלא או לחילופין למצוא קבוצה עם שכר זהה או שבאר שבע תשלים את שכרו. לשחקן יש חוזה לעוד עונה וחצי והוא מוערך בכ-800 אלף דולרים לכל יתרת חוזהו.

לצד כל השחקנים הללו, נראה שהפועל באר שבע נמצאת לפני סוגיה חדשה סביב עתידו של דור אלו. שחקנים בקבוצה מעידים שבתקופה האחרונה המגן נראה שפוף מאוד כשאחד מהם אף הגדיר אותו כשבר כלי. אלו הגיע לבאר שבע לאחר שהבין שבקבוצה רוצים להפוך אותו למגן הבכיר בארץ אחרי שרשם עונת שיא במכבי פתח תקוה. אלא שבסופו של דבר בן ביטון שנשאר בקבוצה משמש כמגן הראשון ואילו אלו מתפקד כמחליף. אותם חברים לקבוצה אמרו שלא יתפלאו אם אלו יבקש לעזוב כבר בחודש ינואר את הקבוצה לאור התחושות הלא טובות שלו כלפיי המעמד שלו בקבוצה.

מאור בוזגלו שחקן מכבי חיפה מקבל פרחים. ברני ארדוב
קיבל כבוד מהנהלת באר שבע. פחות מהקהל. מאור בוזגלו/ברני ארדוב

3. מזדהים עם מאור בוזגלו

בהפועל באר שבע, כמו כל מי שנכח אתמול במשחק התעסקו גם במאור בוזגלו. השחקן ספג שריקות בוז צורמות עוד בחימום ובמהלך המשחק וכן לקריאות מאור בוזגלו מת כשנשכב על הדשא. בהנהלה לא אהבו את הקריאות של הקהל כלפי הקשר למרות המתיחות שהייתה בין הצדדים לקראת סוף דרכו של הקשר במועדון. מי שירד מיידית לחדרי ההלבשה עם הפציעה של הקשר היה הקפטן אליניב ברדה שירד לתמוך בחברו הטוב. בקבוצה התייחסו גם לדברים של יעקב בוזגלו. "לא שופטים אדם בצערו", אמר גורם במועדון, "אבל חבל שיעקב במקום להתמקד בעיקר בחר לתקוף את באר שבע".

שיר צדק, הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
יחזור עוד העונה? שיר צדק/יוסי ציפקיס

4. פרשת שיר צדק

לצד העניינים המקצועיים, בקבוצה מתעסקים גם בעניין שיר צדק. הבלם והמועדון קיבלו את נימוקי ההחלטה מאופ"א. צדק ועורך דינו קראו את הדברים ובימים הקרובים יקבלו החלטה אם לערער. כזכור, צדק הביע בפני מקורביו אכזבה קשה מאוד על העונש כשציפה לחזור עוד העונה לשחק. בכל מקרה צדק יחזור לאימונים בסביבות חודש אפריל אך השחקן נחוש לנסות ולחזור עוד לפני כן. "בנימוקי ההחלטה נראה שהטיעונים של שיר התקבלו וככל הנראה יהיה ערעור", מסביר גורם בבאר שבע, "היו הוכחות חותכות ששיר לא יכל להימנע מזה אז יש ציפייה לעונש מופחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully