וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר חלאיילה ביקש לעזוב בשל מיעוט הדקות, הפועל באר שבע סירבה

25.12.2017 / 13:04

החלוץ הצעיר לא מרוצה ממעמדו, אך האלופה סירבה לשחררו למרות עניין ממספר קבוצות, בשל מצוקת החלוצים אליה נקלעה. מקורביו: "בדקות שקיבל הוא סיפק מספרים, נורמלי שיצפה ליותר קרדיט"

צילום וידאו: בני בן סימון, עריכת וידאו: מתן חדד

חלוצה הצעיר של הפועל באר שבע, אמיר חלאיילה, ביקש לעזוב את הקבוצה, זאת לאור מיעוט הדקות להן הוא זוכה. חלאיילה סבר שיקבל קרדיט גדול בהרבה העונה, אלא שבפועל בזמן שהיה כשיר ועמד לרשותו של ברק בכר, הוא כמעט ולא שיחק וזאת למרות הפציעות של בן שהר, גיא מלמד ואליניב ברדה בתחילת העונה וההיעדרות הנוכחית של הקפטן ומוחמד גדיר.

חלאיילה פנה לאנשי הקבוצה וביקש לשחררו כשברקע יש כמה קבוצות המעוניינות בשירותיו, אלא שבשלב זה נתקל בסירוב. האלופה נקלעה לסוג של מצוקת חלוצים כאשר מצבו של ברדה לא ברור וגדיר סיים ככל הנראה את העונה, בעוד תומאש פקהארט מעוניין גם כן לעזוב ולא בטוח שיישאר אחרי מועד סגירת חלון ההעברות של חודש ינואר. למרות הסירוב של באר שבע, חלאיילה צפוי לבקש בקרוב שיחה נוספת ולדרוש את שחרורו או לכל הפחות את השאלתו למועדון אחר כדי לצבור דקות משחק.

"בדקות שהוא קיבל בליגה ובגביע הטוטו הוא נתן שני בישולים ושני שערים חשובים וסחט פנדל אז הוא ציפה שיקבל יותר קרדיט", הסבירו בסביבתו, "זה לא משהו מוזר ששחקן שחושב שהוא יכול להשפיע מבקש לקבל דקות משחק".

חלאיילה הגיע באמצע העונה שעברה לבאר שבע מבני סכנין, לאחר שבאלופה שילמו דמי בוררות שפסקו במאבק שלו נגד קבוצת האם שלו. מיד לאחר רכישתו הוא הושאל להפועל רמת גן והקיץ חזר לשורות האלופה.

עוד בנושא

מבחן מסכם: כמה אתם באמת יודעים על הקריירה של מאור בוזגלו?
הפועל באר שבע - מכבי חיפה: וואקמה, ויטור וטהא צפויים לפתוח
מו אלאך: לא יבוצעו שינויים גדולים בהרכב מכבי חיפה עד תום העונה

שחקן הפועל באר שבע אמיר חלאיילה. יוסי ציפקיס
בדרך החוצה? אמיר חלאיילה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully