וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה מחפשת חיזוק, נמניה ניקוליץ': "אני מרגיש טוב בקבוצה"

25.12.2017 / 10:41

בקבוצה מרוצים מהעבודה של קורצקי אולם רוצים להתחזק. שיחה נערכה עם נציגו של עגייב, אך הפערים מנעו מעבר. המאמן עשוי לחפש זר במקום מאיוקה. הקשר זכה למחמאות: "קיבלו אותי יפה"

עריכה: מתן חדד

הפועל רעננה יצאה אמש (ראשון) בתחושות מעורבות מהמשחק מול בני סכנין, בו אספה נקודה (1:1). מחד, בקבוצה מרוצים מהחזרה מפיגור ומהאופי שגילו השחקנים על הדשא, אולם מאידך, במועדון יודעים כי ניצחון היה מקפיץ אותם מעל הפועל אשקלון בטבלה ופותח פער של שש נקודות מהקו האדום. באופן כללי בקבוצה מרוצים מהיציבות שחזרה ומהעבודה של מנחם קורצקי, אבל באותה נשימה יודעים כי זה לא הזמן למחמאות, אלא לנקודות.

ואם במחמאות עסקינן, מי שגורף רבות הקשר נמניה ניקוליץ', שהגיע לאחרונה לקבוצה בזכות קורצקי וחתם לשנתיים. ברעננה מאוד מרוצים מהשתלבות שלו וכבר בונים עליו לעונה הבאה. " בסך הכל, הנקודה נגד סכנין היא נקודה חשובה", אמר הקשר, "אבל אני חושב שהיינו צריכים לנצח את המשחק. היינו יותר טובים למרות שתנאי המגרש היו קשים לנו. לדעתי עכשיו מצאנו את האיזון בקבוצה ואני מצפה להשיג יותר נקודות ולהישאר בליגה".

"אני מרגיש טוב בקבוצה", הוסיף ניקוליץ'. "כולם קיבלו אותי יפה. אני מכיר את המאמן מהתקופה ששיחקתי בהפועל תל אביב. אני יודע שמכבי נתניה קבוצה טובה והם עושים עונה טובה. אפשר להתמודד מולם ואני מצפה לקחת נקודות במשחקים הקרובים".

ברעננה מעוניינים מאוד להתחזק בחלון העברות במספר שחקנים. אחד מהתפקידים שקורצקי מחפש הוא שחקן כנף. רעננה שוחחה עם נציגו של אמיר עגייב מבית"ר ירושלים אך בין הצדדים התגלו פערים משמעותיים, והקבוצה ירדה מהאפשרות להחתימו. בשל כך, נראה כי קורצקי יתרכז בהבאת זר נוסף ואם ימצא אחד כזה, עמנואל מאיוקה לא יצטרף לקבוצה. כרגע הצוות המקצועי לא מרוצה מכושרו וביצועיו של הזמבי באימונים ולכן קורצקי מעוניין להחתים זר במקומו.

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל רעננה ובני סכנין נפרדו ב-1:1 במגרש מוצף

נמניה ניקוליץ' שחקן הפועל רעננה. קובי אליהו
זוכה למחמאות. ניקוליץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully