וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוב מאס: "אין לי כוונה להיות מאמן ראשי עד תום העונה"

24.12.2017 / 10:09

מאמנה הזמני של מכבי חיפה הבהיר לפני המפגש מול הפועל באר שבע (שני, 21:00, ספורט 5): "אהיה בתפקיד עד שימונה מאמן ראשי חדש". על המשחק: "אם נבוא בגישה תבוסתנית, עדיף שנישאר בבית"

עוזר מאמן מכבי חיפה רוב מאס. יוסי ציפקיס
מאמן ראשי עלזמן שאול. רוב מאס/יוסי ציפקיס

מכבי חיפה ממשיכה בנסיונות ההתאוששות מפתיחת העונה החלשה. מחר (שני, 21:00, ספורט 5) תתארח הקבוצה אצל הפועל באר שבע, בתקווה להשיג שלוש נקודות לאחר שלא ניצחה בחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות. בתווך החליפו הירוקים מאמן ופיטרו את גיא לוזון, אבל גם זה לא עזר ובמחזור הקודם הם הפסידו 2:0 לבני יהודה. בשנים האחרונות מכבי חיפה הקשתה לא פעם על הפועל באר שבע, אבל במשחקי החוץ היא דווקא נחלה כמה מפלות, והפסידה בחמשת המפגשים האחרונים שהאלופה אירחה. יהיה זה גם משחק אמוציונלי עבור מאור בוזגלו, שחוזר לראשונה לאצטדיון טרנר בו כיכב כשחקן הפועל באר שבע.

"באר שבע האלופה ושמעתי שיש שם אווירה נהדרת. אני מצפה מהשחקנים שלי לשחק עם ביטחון ולהוכיח שהם מוכנים", אמר רוב מאס במסיבת העיתונאים. "אני יכול לדבר רק על המשחק היום, אני עובד עם הקבוצה במשך שבועיים ואני חושב שהשחקנים באמת רוצים לעבוד קשה, ומאמין שעם עבודה קשה מגיעות תוצאות בסופו של דבר. לכן אני מרוצה מהסגל שיש עכשיו".



עוד בנושא

ברק בכר לקראת המשחק: "יכול להיות שקואנקה עוד ישחק פה, יכול להיות שלא"
הצוות המקצועי של מכבי חיפה לשחקנים: שחקן מאחר ישלם על ערב גיבוש

שחקן מכבי חיפה מאור בוזגלו. קובי אליהו
מפגש אמוציונלי. בוזגלו/קובי אליהו

על באר שבע: "ראיתי אותם משחקים גם באירופה, יש להם סגל טוב וכמה שחקנים שחוזרים לכושר, אבל אני מתרכז בקבוצה שלי ובתגובה של השחקנים שלי. אני רוצה שנשחק עם לב וביטחון, ועל זה עבדנו".

על המאזן הליגה המושלם של הפועל באר שבע באצטדיון טרנר: "הסטטיסטיקות נועדות להישבר אחת לכמה זמן. לא ניצחנו בחוץ הרבה זמן, אבל אם נבוא בגישה תבוסתנית עדיף שנישאר בבית. מבחינתי, סטטיסטיקה היא שום דבר מבחינתי".

על תפקודו כמאמן ראשי: "לא יודע אם זה המשחק האחרון שלי בתפקיד. אין לי שליטה על מה שיקרה בהמשך, ולעת עתה אני מתרכז במשחק הקרוב. מו ביקש ממני לבוא לכאן כעוזר מאמן אבל דברים השתנו, וביקשו ממני להיות מאמן ראשי עד שימונה מאמן חדש".

כשנשאל האם הוא מתכונן לאפשרות שישמש מאמן ראשי עד תום העונה, השיב באופן חד וחלק: "לא".

על ההרכב שיפתח והאפשרות שיפתח שוב עם צעירים: "הייתי צריך לקבל הרבה החלטות אחרי שבוע אחד ולכן אני לא מסתכל על שמות, אלא רק על מה שאני רואה ועל כמות האנרגיה ששחקנים משקיעים. יש לנו ביטחון ואמון בכל השחקנים, כך שאנחנו בוחנים את כולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully