וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: דידייה ברוסו ואופיר קריאף עשויים לעזוב בינואר

24.12.2017 / 9:33

בקבוצה מאוכזבים מהתפקוד של שחקני החלק הקדמי אחרי ההפסד למכבי תל אביב ועשויים לצרף שחקן התקפה. שני הקשרים יחפשו קבוצה חדשה, ראדיבוייביץ' ששוב לא שיחק דווקא אמור להישאר

שחקן עירוני קרית שמונה, דידייה ברוסו. לירון מולדובן
בדרך החוצה? ברוסו/לירון מולדובן

בעירוני קרית שמונה חוששים מעוד עונה שתסתיים בפלייאוף התחתון, אחרי ההפסד 2:1 אמש (שבת) למכבי תל אביב. הקבוצה מרוחקת כעת שבע נקודות מהמקום השישי המוביל לפלייאוף העליון, ועיקר הטענות מופנות לחלק הקדמי. "יש סגל טוב, אבל לא הצלחנו לייצר יציבות", קבע אחד השחקנים. "אם בוחנים את היכולת שלנו העונה עד עכשיו, אז לא מגיע לנו להיות בפלייאוף העליון".

גם חיים סילבס לא נשאר נקי. איזי שרצקי היה משוכנע שהמאמן יוביל אותו בשלב זה למקומות יותר גבוהים. במועדון מאמינים שאם ייצרו יציבות מהמחזורים הקרובים יוכלו עוד למחוק את הפער ולהשתחל לפלייאוף העליון. שרצקי הבהיר שאין לו כוונה להתחזק בחלון ההעברות בינואר, אך ייתכן שבכל זאת בקבוצה יתחזקו בשחקן התקפה. דידייה ברוסו שספג אתמול כרטיס אדום עשוי לעזוב, וגם אופיר קריאף מחפש קבוצה. מילוש ראדיבוייביץ' שוב לא שיחק, אך עשוי להישאר בכל זאת בקבוצה בכל זאת עד סוף העונה. אחמד עאבד שזכה למחמאות גדולות מבוקש מאוד על ידי הפועל חיפה, אולם גם בני סכנין מעוניינת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully