וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: דיי נפגש עם ההנהלה וצפוי לעזוב, אומיץ' ישוחרר?

24.12.2017 / 8:43

הפורוורד מחזיק בהצעה מסין ואמור לעזוב בקרוב, הסנטר הסלובני עשוי לקבל הודעת שחרור בהקדם. יותם הלפרין אחרי ההעפלה לרבע גמר גביע המדינה: "מתחרט שלא שיחקתי ככה כל הקריירה"

עריכה: תום זואילי

הפועל ירושלים משחררת אנחת רווחה לאחר הניצחון 74:90 אמש (שבת) על עירוני נהריה בשמינית הגמר הגביע. האלופה שיחקה ללא ריצ'רד האוול וללא שני הזרים המאכזבים אלן אומיץ' (שעשוי לקבל הודעת שחרור) ואוסטין דיי (שנפגש עם ההנהלה וצפוי לעזוב), אך ניצחה והצליחה להשכיח מעט את ההדחה מהיורוקאפ באמצע השבוע. אגב, דיי מעוניין לעזוב את הקבוצה בעצמו, מאחר שהוא מחזיק בהצעה מהליגה הסינית.

כך או כך, בקבוצה מקווים לצאת כעת לדרך חדשה. "אנחנו שמחים מאיך שהקבוצה הגיבה אחרי שהיינו בפיגור 13 בתחילת המשחק", אמרו במועדון, והחמיאו לרונלד רוברטס ויותם הלפרין, המצטיינים בשורות ירושלים. הלפרין סיכם: "אם היינו מפסידים את המשחק הזה היינו נקלעים למצב מנטלי קשה מאוד לצאת ממנו. אני חושב שברמה האישית כל אחד מאיתנו לא מספיק יציב השנה. ראינו הרבה עליות וירידות גם של שחקנים בודדים ואני חושב שזה משפיע עלינו כקבוצה. אי אפשר לאבד במשחק 4-3 שחקנים שהם לא מספיק מרוכזים או יציבים. אנחנו צריכים לבוא כמו שבאנו היום. לא כולנו נהיה טובים ולא כולם יהיו בתקופות טובות, אבל היום הבאנו אנרגיות וברגע שהבאנו את זה, הכדורסל שלנו היה יותר טוב. ראינו הרבה מהלכים יפים".

אלן אומיץ' שחקן הפועל ירושלים עם אוסטין דיי. ברני ארדוב
העזיבה קרובה מתמיד. אומיץ' ודיי/ברני ארדוב

הלפרין הוסיף: "מודי מאור שאל אותי לפני כמה ימים מה צריך לקרות כדי שננצח את נהריה ואמרתי לו שאני חושב שהישראלים מאוד חשובים במשחק מהסוג הזה. היינו כבר בכל הסיטואציות - עפנו מגביעים והפסדנו בגמר גביע וידענו שאם לא נבוא כמו שצריך לבוא לנהריה, נפסיד את המשחק הזה, בטח בתקופה שאנחנו עוברים. אני שמח שהצלחנו להביא את האנרגיות מהספסל. כולם הביאו אנרגיות היום וברגע שאנחנו מביאים אנרגיות יש לנו מספיק עומק למצוא את השחקן-שניים שיהיו טובים בערב נתון כדי לנצח את המשחק".

ומה לגבי היכולת שלו במשחק? "אם יש משהו אחד שאני מתחרט עליו בקריירה שלי זה שהרבה פעמים לא עשיתי את זה על בסיס קבוע. זה לא אומר שבכל משחק אקלע 20 נקודות, אבל בכל זאת", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully