וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעוד מחזור אחד תגיע ליעד: ניצחונות חשובים למינסוטה ולבולטימור

24.12.2017 / 7:51

הווייקינגס ניצחו בגרין ביי 0:16 ועשו צעד נוסף להבטחת שבוע החופש בפלייאוף. הרייבנס השיגו 16:23 קשה על הקולטס, עלו למאזן 6:9 ונותרו חזק בתמונת העלייה

ג'וואריוס אלן שחקן בולטימור רייבנס. AP
לא חינני אבל יעיל. ג'וואריוס אלן והרייבנס בדרך לפלייאוף/AP

תמונת המצב ב-AFC קצת מסובכת, ואם היה צורך לדאוג לכך שתסתבך עוד יותר, בולטימור רייבנס עמדה יפה במשימה. העורבים (6:9) קצרו ניצחון צפוי אך קשה - 16:23 בבית על אינדיאנפוליס במשחק שפתח את המחזור ה-16 ב-NFL, וכרגע הם מקדימים את דטרויט, טנסי ובפאלו, שלושתן עם מאזן 6:8. הטייטאנס יארחו הערב את הראמס, בעוד הבילס ייצאו לניו אינגלנד, כך שהסיכוי של הרייבנס להישאר בשישייה הראשונה גבוה. דטרויט תתארח בסינסינטי והיא פייבוריטית מול הבנגאלס החלשים.

בולטימור ציפתה לטיול קל יותר מול הקולטס, אבל משכה את ההכרעה לדקת הסיום, אז נעצרו ג'קובי בריסט והקולטס בדאון רביעי בתוך הרד-זון. ג'ו פלאקו זרק ל-237 יארד ושני טאצ'דאונים, כשהוא מחלק את מסירותיו בין עשרה תופסים שונים. 215 יארד וטאצ'דאון לבריסט.

במשחק השני של הלילה ניצחה מינסוטה (3:12) את גרין ביי (8:7) 0:16 בלמבו פילד, ושיפרה מאוד את סיכוייה להבטחת שבוע החופש. הווייקינגס סיפקו, כהרגלם העונה, משחק הגנה מצוין והשיגו ניצחון על האפס לראשונה מזה קרוב ל-25 שנה. עם הפסד של קרוליינה לטמפה ביי הערב, מינסוטה תבטיח רשמית את החופש.

קייס קינאם זרק ל-139 יארד וטאצ'דאון והסתייע בהגנה עילאית בראשות הסייפטי הריסון סמית', שחטף פעמיים את ברט האנדלי. הקוורטרבק פתח במקום ארון רוג'רס, שלאור הדחתה של גרין ביי מהפלייאוף עוד לפני המשחק הוחלט לספסלו. האנדלי סיים עם 17 מ-40 ל-30 יארד ללא טאצ'דאון.

טריי ויינס שחקן מינסוטה וייקינגס. AP
טריי ויינס ומינסוטה מרגישים שזו אולי העונה שלהם/AP

במוקד משחקי הערב תארח ניו אינגלנד (3:11) את בפאלו (6:8), כשלכל אחת מהקבוצות מטרה משלה - הפטריוטס רוצים להבטיח שבוע חופש והבילס להתקרב לפלייאוף. ניו אינגלנד תוכל להבטיח ביתיות עד לסופרבול עם הפסד של פיטסבורג ביוסטון.

ניו אורלינס (4:10) תארח את אטלנטה (5:9) למשחק שעשוי לסבך היטב את ה-NFC דרום, במיוחד אם קרוליינה (4:10) תנצח את טמפה ביי (10:4). לוס אנג'לס צ'ארג'רס (7:7) תנסה להחזיק את סיכוייה בחיים מול הג'טס (9:5), קנזס סיטי (6:8) תפגוש את מיאמי (8:6) וג'קסונוויל הלוהטת (4:10) תצא למשחק מוקש בסן פרנסיסקו (10:4).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully