וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "ניצחון קשה, כל הכבוד לשחקנים". נעים: "חילקנו מתנות"

23.12.2017 / 19:58

מאמן בני יהודה מרוצה לאחר הניצחון הרביעי ברציפות - 1:3 על הפועל אשקלון: "חזרנו מפיגור ולא איבדנו ריכוז, חושבים כבר על הפועל חיפה". מאמן המפסידה: "עשינו המון שטויות"

שחקני בני יהודה חוגגים. ברני ארדוב
בשבוע הבא: הפועל חיפה. שחקני בני יהודה חוגגים/ברני ארדוב

בני יהודה המשיכה הערב (שבת) את הריצה הנהדרת שלה וביססה את מעמדה בין שש הראשונות עם ניצחון 1:3 במושבה על הפועל אשקלון. מירקו אורמוש העלה את האורחת ליתרון בדקה השמינית, אבל מאור קנדיל (45), יונתן כהן (50) ומתן חוזז (81) ביצעו מהפך והעניקו לכתומים ניצחון רביעי ברציפות, דבר שלא קרה מאז פברואר-מרץ 2011. ובשבוע הבא מחכה למחזיקת הגביע מפגש מרתק עם הפועל חיפה. אשקלון סופרת כבר 10 משחקי ליגה ללא ניצחון.

עוד בנושא:
הרצף נמשך: בני יהודה ניצחה 1:3 את הפועל אשקלון
גם מכבי נתניה במאבקי הצמרת עם 0:3 על הפועל עכו

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
שער לפני הירידה להפסקה נותן אנרגיות. יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

יוסי אבוקסיס, מאמן בני יהודה: "ספגנו בפתיחה ממצב נייח, לא היינו מרוכזים. חזרנו מפיגור ומגיע כל הכבוד לשחקנים. לא איבדנו ריכוז במהלך המשחק. ניצחנו קבוצה קשה ואנחנו ממשיכים קדימה. שער לפני הירידה להפסקה נותן אנרגיות לשחקנים ומוריד אנרגיות לקבוצה השנייה. היה לזה המשך ישיר בחצי השני, אבל שלטנו לאורך כל המשחק. אנחנו חושבים על הפועל חיפה בשבוע הבא. השחקנים ייהנו יום-יומיים מהניצחון ואנחנו נתכונן למשחק הבא, יהיה משחק הרבה יותר קשה. מאור קנדיל עובד קשה ולומד כל הזמן. הוא מנסה להשתפר ואני שמח בשבילו ובשביל כולם".

יובל נעים, מאמן הפועל אשקלון: "עד השער שספגנו הייתה לנו תוכנית משחק טובה מאוד. כרגיל, חילקנו מתנות. אנחנו קבוצה קצרה עם תקציב נמוך, אז שאנחנו מחלקים מתנות זה לא מסתדר. יכולנו גם לאזן ל-2:2, אבל הגול השלישי גמר את המשחק. עשינו המון שטויות, וברגע שאנחנו עושים את זה אין לנו סיכוי לצאת עם נקודות. הליגה מאוד קשה ושוויונית. ברוב המשחקים אנחנו משחקים טוב. מקווה שנרים את השחקנים ונמשיך קדימה, אני חושב שהם נותנים הכול. בסוף זה תלוי באיכות השחקנים. אין לי טענות אליהם, היה ברור לכולם שהקבוצה הזאת תהיה בחלק התחתון של הטבלה. רצינו להיות עם יותר נקודות, אבל כרגע אנחנו במרחק של חמש נקודות מקו האדום, ואני מקווה שנגדיל את הפער ונברח מהתחתית. אני מאמין שנתחזק בינואר, אבל אנחנו תלויים בשחקנים שישתחררו מקבוצות אחרות. יש זמן".

מאור קנדיל, שכבש את שער השוויון של בני יהודה: "אני מרוצה. שמח שהחברים שלי עושים את העבודה. נמשיך לעבוד קשה ולהיות צנועים. בני יהודה זה מעל הכל, החופים זה רק תחביב. הפוצ'יוולי הוסיף לי המון לכדורגל ואני מתרכז רק בכדורגל. אני רוצה להמשיך להצליח עם בני יהודה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully